The Personal Brand Podcast

Este un show audio raw & autentic despre business făcut din pasiune, cu scopul de a-i motiva și încuraja pe ceilalți.

Vorbim despre brand personal, social media, trenduri, blogging, construirea unui business online, mindset, bani, carieră și viață în general.

În fiecare episod îmi propun să te inspir, să te motivez și să te înzestrez cu instrumentele necesare să îți poți crea simplu și cu bucurie cariera și viața la care visezi.

ASK MANU

Ai întrebări? Răspund în podcast! Spune-mi cum te pot ajuta și…nu uita să asculți episodul următor

Mindsetul tău, cheia construcției brandului personal

EPISODUL 3 – Mindsetul tău, cheia construcției brandului personal

Știi ce face ca unii oameni să devină branduri personale de succes?Nu, nu este despre câte postări pe social media fac, cât de mare e echipa lor de promovare, ce buget de ads au, dacă au crescut în lumina reflectoarelor,…
episodul 2 - De ce a avea un Brand Personal e esential in 2020

EPISODUL 2 – În 2020, nu mai e suficient să îți faci treaba bine, ai nevoie și să comunici despre asta!

Anul acesta mi-am petrecut mare parte din timp printre antreprenori. Dacă anul trecut echilibram colaborarea cu profesioniști din corporații sau angajați din firme medii cu antreprenori, soloprenori sau freelanceri, anul acesta e…
EPISODUL-1-BUN-VENIT-LA-THE-PERSONAL-BRAND-PODCAST-cu-MANUELA-CIUGUDEAN

EPISODUL 1 – BUN VENIT LA THE PERSONAL BRAND PODCAST!

Hey, Hey,Îți vine să crezi că se întâmplă?Nici mie. Dar o să o fac oricum! E gata podcastul meu, The Personal Brand Podcast (PBP) cu Manuela Ciugudean.Îmi mai torn o cafea și mă pregătesc să țip cât mă țin plămânii…
Cel mai simplu, dar eficient truc pe care îl folosesc în perioadele dificile

Nu mai e niciun secret că în viață singura constantă este schimbarea. De suficient de multe ori încât să ne obosească, această schimbare se întâmplă înspre mai rău. În episodul 181 The Personal Brand Podcast vorbesc despre cum fac față situațiilor dificile, care sunt dese și de tot felul și pentru mine, ca și pentru tine, în timp ce încerci să îți construiești brandul personal. Cu un copil de

Lista de așteptare, blestem sau binecuvântare? Tot ce trebuie să știi dacă vrei să lucrezi cu waitlist în personal branding

Lista de așteptare este o tehnică de marketing și vânzări pe cât de veche, pe atât de inutilizată și necunoscută de către oamenii care vor să vândă cu brandul personal. Anul acesta, în 2024, am lucrat mai mult ca oricând cu tehnica Waitlist. Ultimele două lansări de cursuri online au avut listă de așteptare clasică, prin înscrierea pe email. În episodul 180 îți povestesc ce, cum, cât și cu

În episodul 179 ofer pentru prima dată detalii despre cum este organizat businessul meu de coach profesionist, după modelul ascensiunii în online. De ce acum? Pentru că din perspectiva modelului ascensiunii (numit și piramida produselor) acum, la 6 ani de când am început să ofer coaching ca serviciu general și branding personal ca serviciu de nișă, „piramida” de produse a afacerii mele este în sfârșit completă. Ultimul produs adăugat

Procesul exact prin care ofertele mele 1:1 sunt Sold-Out

Lucrezi în ședințe individuale sau de grup și ai dificultăți la înscriere, în sensul că apar prea puțini clienți? Episodul de podcast din această săptămână este exact ce îți trebuie să capeți perspective noi despre ce poți îmbunătăți ca să ai vânzări. În el vorbesc despre 10 lucruri pe care NU le fac, ca să fiu sold out la ofertele mele unu-la-unu. Pe 10 Septembrie a.c. am anunțat că

Cum ieși dintr-un blocaj creativ, în care nu ai chef să scrii sau să postezi?

După vara lui 2024, reîntoarcerea la birou a venit cu o lentoare ieșită din comun. Deși îmi era dor de munca mea și mă visam de câteva zile lucrând cu spor și inspirație, nu a fost chiar așa. Odată conectată cu noi sau vechi clienți în sesiunile de la început de Septembrie, am auzit același lucru: „am un blocaj creativ fantastic, nu am chef să postez nimic…ce să fac?”

Secretele să dezvolți produse de brand personal pe care clienții le iubesc - Partea 2

Partea a doua a seriei despre „cum să nu dezvolți un produs slab de brand personal” continuă cu episodul din această săptămână The Personal Brand Podcast. Ascultă Episodul 176 ca să descoperi alți 12 factori esențiali care asigură succesul a orice dorești să dezvolți și să vinzi în nume propriu. Printre altele, vei afla: Ce este metoda personală și de ce e atât de importantă în crearea unui produs;

Secretele să dezvolți produse de brand personal pe care clienții le iubesc - Partea 1

Cum ar fi să primești în dar o grilă cu 24 de secrete dovedite că funcționează să creezi produse de brand personal pe care clienții le vor iubi? Când clienții iubesc ce primesc, Devin automat ambasadori de brand. Te urmăresc intuitiv și proactiv pe rețelele sociale, îți consumă conținutul și vor mai mult. Au o experiență mai bună de utilizare a produsului. Obțin mai ușor rezultate în urma achiziției.

MINI GHID: află dacă ai experiența necesară să lansezi un curs online sau orice alt produs de brand personal

Să dezvolți un produs de brand personal e obligatoriu când vrei să ai o afacere scalabilă, prin care ajuți mai mulți oameni concomitent fără să îți pierzi sănătatea. Afacerile cresc cu vânzări. Vânzările cresc cu oferte. Ofertele sunt bazate pe produse. Așadar dacă vrei vânzări, ai nevoie de produse! Mulți antreprenori își doresc să lanseze produse proprii, dar se blochează încă de la faza de idee. Nu știu dacă

Greșeala pe care 99% dintre profesioniști o fac atunci când își creează produsele...și cum să te ferești de ea

În acest episod vorbesc despre adevăratul motiv din care produsele brandurilor personale nu merg bine la lansare și ce soluții sunt. Contrar opiniei publice, produsele nu eșuează fiindcă nu sunt „bune”, ci pentru că nu sunt create cu obiectivul potrivit în minte. Majoritatea profesioniștilor consideră că motivul principal pentru care creează și lansează produse, programe și servicii este să vândă, deci să monetizeze. Când vinzi ca să vinzi, nu

Episodul 172 - Cum să creezi doar produse bune de brand personal, care se vor vinde ușor

Indiferent că faci ceea ce faci profesional de o lună, un an sau zece ani, ai nevoie să creezi produse, programe sau servicii. De ce? Fiindcă altfel nu poți crește afacerea și brandul tău. Afacerile cresc cu vânzări. Vânzările cresc cu oferte. Ofertele au în centru produse. Nu ai cum să crești și să ajungi trăiești lifestyle-ul dorit dacă nu creezi și vinzi produse. Mulți profesioniști încearcă să amâne

Cum îți construiești prezența pe social media după o pauză sau o schimbare profesională

În acest episod prezint 10 pași să îți construiești o prezență eficientă ca brand personal pe rețelele sociale, dacă ai luat o pauză sau ai făcut o schimbare profesională. De obicei simțim nevoia să luăm pauze de comunicare online când au loc schimbări de direcție în viața și munca noastră, ceea ce înseamnă că pauza și schimbarea sunt corelate. Ai o problemă, o ai și pe cealaltă. Mulți profesioniști

12 modalități eficiente să îți definești prezența online

În episodul 170 ofer perspectiva mea asupra ceea ce înseamnă „o prezență bine definită online” atunci când vrei să ai un brand personal. Social media și Internetul joacă un rol deosebit de important în succesul brandurilor și afacerilor în ziua de azi și nu pot fi ignorate. În același timp, dacă primesc mai multă importanță decât se cuvine, pot deveni un coșmar. Nu de puține ori spun asta: în

Cea mai TARE carte din 2024 (și alte două care m-au fascinat)

În acest episod vorbesc despre cărți, subiect pe care îl iubesc (și sincer…de-abia așteptam să vină vara ca să pot spune Cărțile se întorc în The Personal Brand Podcast mai mult ca de obicei!) Vara avem cu toții timp mai mult pentru lectură. Iar dacă ești în căutare de cărți bune pentru minte, trup și suflet, cele 3 recomandări din episodul 169 îți garantez că te vor ajuta mult.

Secretul să creez ușor conținut online, pe care l-am învățat de la autorii de cărți

Să creezi constant conținut pentru brandul personal poate fi o activitate care îți toacă mărunt nervii, știu. Cu toții începem aproximativ din același loc, în care ideea să postezi zilnic, să creezi un blog post pe săptămână și să trimiți frecvent un newsletter valoros sperie. Când o să ai atâta timp și inspirație să le faci pe toate? Nu ți se întâmplă doar ție! Nu e nimic în neregulă

11 sfaturi rapide să crești mult vara aceasta

În episodul 167 The Personal Brand Podcast vorbesc despre paradoxul pe care cele 3 luni de vară le reprezintă pentru brandurile personale…să vrei mai mult timp liber, dar odată ce îl ai, să te sperie gândul că stai degeaba! Mai multe persoane m-au întrebat „Ce să facă vara și cum să abordeze lucrurile, pentru că activitatea este redusă și clienții, puțini”?? Te preocupă și pe tine acest aspect? Iată

5 formule de exprimare pe care le folosesc permanent în conținut și mă ajută să vând

Cât de des te gândești că atunci când vinzi prin conținut, cuvintele pe care le utilizezi sunt totul?… Când am devenit conștientă de acest lucru pentru prima dată, am avut un șoc.  A fost ciudat să descopăr dintr-o dată că: Tot ce spun Cum spun În ritmul în care o fac Cu intonația mea Cu modul tău meu a fraza Cu vocabularul folosit Cu sintaxa frazei așa cum o

Cum ar trebui să arate conținutul tău online, ca să rezoneze cu oamenii potriviți și să îi atragă spre tine?

Episodul 165 este răspunsul la întrebarea „Cum ar trebui să fie conținutul meu online, ca să rezoneze cu oamenii potriviți și să îi atragă spre mine?” În el prezint cele 7 caracteristici pe care consider că orice articol de blog, postare, newsletter este bine să le aibă, astfel încât să deschidă inimile și creierele oamenilor și simultan să îi aducă mai aproape de vânzare.

8 lucruri mai puțin știute din munca mea

Acesta este un episod special, în care te invit în culisele muncii mele ca strateg de branduri personale și coach. Dar și ca antreprenor, mamă, fiică și soție. Ideea să înregistrez episodul 164 a venit în urma unei postări pe care am făcut-o pe rețelele sociale. În postarea cu pricina am prezentat – cu bune și mai puțin bune – ce experimentez eu de 6 ani de, când vorbesc

Ce te împiedică să ai o audiență care te apreciază și îți iubește conținutul

Întreabă pe oricine a reușit să construiască o audiență activă și implicată pe rețelele sociale, pe blog sau newsletter și vei vedea că acea persoană vinde bine și se simte împlinită. Să ai o audiență care te iubește și apreciază conținutul tău e un pas definitoriu spre profitabilitate. De aceea nu e de-ajuns să ai doar simpli followers. A fi urmărit de niște oameni care îți consumă conținutul pasiv

Ce au în comun brandul personal, crearea de conținut și Războiul Stelelor? Așa cum vei descoperi din acest episod, e vorba de „efectul Jedi”, o tehnică de milioane folosită în serial, pe care este bine să o utilizezi și tu când creezi postări, articole de blog sau newslettere pentru clientul tău. Cu toții creștem cu povești și acceptăm că fiecare are un erou. Ei bine, în povestea clientului tău,

banner homepage