Episodul 97 – Ce statistici trebuie să urmărească un brand personal pe social media?

În acest nou episod The Personal Brand Podcast vorbesc despre cele două tipuri de statistici pe care orice brand personal ar trebui să le urmărească pe social media. În timp ce unele sunt orientate către opinia publică, celelalte se referă la acțiune și creștere.

Primul tip de statistici la care mă refer sunt cele de vanitate.

Deseori numite și măsurători de ego, ele sunt toxice și periculoase când întreaga atenție a brandului personale este concentrată pe ele. Cu alte cuvinte, măsurătorile de ego te fac să te simți bine, să ai likeuri și fani, dar nu îți ajută neapărat afacerea să crească. Pentru că likeurile nu înseamnă bani, iar fanii nu sunt automat clienți plătitori.

Statisticile de vanitate sunt bune doar în combinație cu…

Cel de-al doilea tip de statistici, anume de acțiune sau creștere.

Acestea te ajută să monetizezi din activitatea ta ca brand personal, îți arată ce îi interesează pe oameni cel mai mult din tot ce faci, unde să plusezi și ce impact ai asupra audienței.

Ca să ai impact asupra multor oameni e bine să combini statisticile de vanitate cu cele de creștere. E ceea ce fac toate brandurile personale de succes.

Descoperă mai multe tactici utile în episodul 97.

Iar dacă ai nevoie de ajutor să apari pe social media echilibrat, altfel încât să bifezi statisticile de vanitate dar mai ales pe cele de creștere, acum o poți face cu Pachetul Postări care aduc clienți 365, pe care l-am creat pentru profesioniștii ca tine.