The Personal Brand Podcast

Este un show audio raw & autentic despre business făcut din pasiune, cu scopul de a-i motiva și încuraja pe ceilalți.

Vorbim despre brand personal, social media, trenduri, blogging, construirea unui business online, mindset, bani, carieră și viață în general.

În fiecare episod îmi propun să te inspir, să te motivez și să te înzestrez cu instrumentele necesare să îți poți crea simplu și cu bucurie cariera și viața la care visezi.

ASK MANU

Ai întrebări? Răspund în podcast! Spune-mi cum te pot ajuta și…nu uita să asculți episodul următor

Secretele să dezvolți produse de brand personal pe care clienții le iubesc - Partea 2

Episodul 176 – Secretele să dezvolți produse de brand personal pe care clienții le iubesc – Partea 2

Partea a doua a seriei despre „cum să nu dezvolți un produs slab de brand personal” continuă cu episodul din această săptămână The Personal Brand Podcast.Ascultă Episodul 176 ca să descoperi alți 12 factori esențiali…
Secretele să dezvolți produse de brand personal pe care clienții le iubesc - Partea 1

Episodul 175 – Secretele să dezvolți produse de brand personal pe care clienții le iubesc – Partea 1

Cum ar fi să primești în dar o grilă cu 24 de secrete dovedite că funcționează să creezi produse de brand personal pe care clienții le vor iubi?Când clienții iubesc ce primesc,Devin automat ambasadori de brand. Te…
MINI GHID: află dacă ai experiența necesară să lansezi un curs online sau orice alt produs de brand personal

Episodul 174 – MINI GHID: află dacă ai experiența necesară să lansezi un curs online sau orice alt produs de brand personal

Să dezvolți un produs de brand personal e obligatoriu când vrei să ai o afacere scalabilă, prin care ajuți mai mulți oameni concomitent fără să îți pierzi sănătatea.Afacerile cresc cu vânzări.Vânzările cresc cu…
Greșeala pe care 99% dintre profesioniști o fac atunci când își creează produsele...și cum să te ferești de ea

Episodul 173 – Greșeala pe care 99% dintre profesioniști o fac atunci când își creează produsele…și cum să te ferești de ea

În acest episod vorbesc despre adevăratul motiv din care produsele brandurilor personale nu merg bine la lansare și ce soluții sunt.Contrar opiniei publice, produsele nu eșuează fiindcă nu sunt „bune”, ci pentru că nu sunt…
Episodul 172 - Cum să creezi doar produse bune de brand personal, care se vor vinde ușor

Episodul 172 – Cum să creezi doar produse bune de brand personal, care se vor vinde ușor

Indiferent că faci ceea ce faci profesional de o lună, un an sau zece ani, ai nevoie să creezi produse, programe sau servicii.De ce?Fiindcă altfel nu poți crește afacerea și brandul tău.Afacerile cresc cu vânzări.Vânzările…
Cum îți construiești prezența pe social media după o pauză sau o schimbare profesională

Episodul 171- Cum îți construiești prezența pe social media după o pauză sau o schimbare profesională

În acest episod prezint 10 pași să îți construiești o prezență eficientă ca brand personal pe rețelele sociale, dacă ai luat o pauză sau ai făcut o schimbare profesională.De obicei simțim nevoia să luăm pauze de comunicare…
12 modalități eficiente să îți definești prezența online

Episodul 170 – 12 modalități eficiente să îți definești prezența online

În episodul 170 ofer perspectiva mea asupra ceea ce înseamnă „o prezență bine definită online” atunci când vrei să ai un brand personal.Social media și Internetul joacă un rol deosebit de important în succesul brandurilor…
Cea mai TARE carte din 2024 (și alte două care m-au fascinat)

Episodul 169 – Cea mai TARE carte din 2024 (și alte două care m-au fascinat)

În acest episod vorbesc despre cărți, subiect pe care îl iubesc (și sincer...de-abia așteptam să vină vara ca să pot spune Cărțile se întorc în The Personal Brand Podcast mai mult ca de obicei!)Vara avem cu toții timp mai…
Secretul să creez ușor conținut online, pe care l-am învățat de la autorii de cărți

Episodul 168 – Secretul să creez ușor conținut online, pe care l-am învățat de la autorii de cărți

Să creezi constant conținut pentru brandul personal poate fi o activitate care îți toacă mărunt nervii, știu.Cu toții începem aproximativ din același loc, în care ideea să postezi zilnic, să creezi un blog post pe săptămână…
11 sfaturi rapide să crești mult vara aceasta

Episodul 167 – 11 sfaturi rapide să crești mult vara aceasta

În episodul 167 The Personal Brand Podcast vorbesc despre paradoxul pe care cele 3 luni de vară le reprezintă pentru brandurile personale...să vrei mai mult timp liber, dar odată ce îl ai, să te sperie gândul că stai degeaba!Mai…
5 formule de exprimare pe care le folosesc permanent în conținut și mă ajută să vând

Episodul 166 – 5 formule de exprimare pe care le folosesc permanent în conținut și mă ajută să vând

Cât de des te gândești că atunci când vinzi prin conținut, cuvintele pe care le utilizezi sunt totul?...Când am devenit conștientă de acest lucru pentru prima dată, am avut un șoc.  A fost ciudat să descopăr dintr-o dată…
Cum ar trebui să arate conținutul tău online, ca să rezoneze cu oamenii potriviți și să îi atragă spre tine?

Episodul 165 – Cum ar trebui să arate conținutul tău online, ca să rezoneze cu oamenii potriviți și să îi atragă spre tine?

Episodul 165 este răspunsul la întrebarea „Cum ar trebui să fie conținutul meu online, ca să rezoneze cu oamenii potriviți și să îi atragă spre mine?”În el prezint cele 7 caracteristici pe care consider că orice articol…
8 lucruri mai puțin știute din munca mea

Episodul 164 – 8 lucruri mai puțin știute din munca mea

Acesta este un episod special, în care te invit în culisele muncii mele ca strateg de branduri personale și coach. Dar și ca antreprenor, mamă, fiică și soție.Ideea să înregistrez episodul 164 a venit în urma unei postări…
Ce te împiedică să ai o audiență care te apreciază și îți iubește conținutul

Episodul 163 – Ce te împiedică să ai o audiență care te apreciază și îți iubește conținutul

Întreabă pe oricine a reușit să construiască o audiență activă și implicată pe rețelele sociale, pe blog sau newsletter și vei vedea că acea persoană vinde bine și se simte împlinită. Să ai o audiență care te iubește…

Episodul 162 – „Efectul Jedi” – inspirație din Războiul Stelelor să scrii postări care îți aduc clienți

Ce au în comun brandul personal, crearea de conținut și Războiul Stelelor? Așa cum vei descoperi din acest episod, e vorba de „efectul Jedi”, o tehnică de milioane folosită în serial, pe care este bine să o utilizezi și tu…
Strategia care m-a ajutat cel mai mult să rezolv dilema „cine sunt eu să vorbesc despre asta?”

Episodul 161 – Strategia care m-a ajutat cel mai mult să rezolv dilema „cine sunt eu să vorbesc despre asta?”

În acest episod dezvălui unul din marile secrete ale prezenței mele online, și anume strategia prin care am rezolvat problema „dar cine sunt eu să vorbesc despre asta?”Căci și eu am suferit de dubii, impostură și sentimentul…
11 indicii că nișa ta e profitabilă

Episodul 160 – 11 indicii că nișa ta e profitabilă

În episodul 160 The Personal Brand Podcast despic în 4 firul nișării în personal branding, cu scopul de a te ajuta să înțelegi rapid și ușor dacă nișa pe care vrei să mergi este profitabilă.Pentru că „banii sunt în…
8 moduri prin care te asiguri că nu vorbești aiurea pe social media și nu te expui fără să ți se potrivească

Episodul 159 – 8 moduri prin care te asiguri că nu vorbești aiurea pe social media și nu te expui fără să ți se potrivească

Pe social media, temerea cea mai mare a profesioniștilor e să nu se facă de râs. Mulți dintre oamenii cu care intru în contact au nevoie de tehnici și metode de a se prezenta pe Facebook, Instagram sau LinkedIn în așa fel încât…
Episodul 158 - Tehnica „de milioane” prin care îmi ajut clienții să spună ce vând în manieră memorabilă

Episodul 158 – Tehnica „de milioane” prin care îmi ajut clienții să spună ce vând în manieră memorabilă

Dacă faci ceea ce faci de ceva vreme și te promovezi pe social media, te-ai lovit probabil de problema ”ce să le vând eu urmăritorilor?”Pe rețelele sociale, unde atenția urmăritorilor este de 3 secunde, să spui clar, răspicat…
Cum abordezi o perioadă în care lucrurile parcă nu se leagă deloc pentru brandul tău

Episodul 157 – Cum abordezi o perioadă în care lucrurile parcă nu se leagă deloc pentru brandul tău

În episodul 157 vorbesc despre situația în care deși tragi tare, traversezi o perioadă în care nimic parcă nu se leagă în personal brandingul tău. Iar când lucrurile nu se leagă, obosești, ești demotivat și fără chef să…
Secretele să dezvolți produse de brand personal pe care clienții le iubesc - Partea 2

Partea a doua a seriei despre „cum să nu dezvolți un produs slab de brand personal” continuă cu episodul din această săptămână The Personal Brand Podcast. Ascultă Episodul 176 ca să descoperi alți 12 factori esențiali care asigură succesul a orice dorești să dezvolți și să vinzi în nume propriu. Printre altele, vei afla: Ce este metoda personală și de ce e atât de importantă în crearea unui produs;

Secretele să dezvolți produse de brand personal pe care clienții le iubesc - Partea 1

Cum ar fi să primești în dar o grilă cu 24 de secrete dovedite că funcționează să creezi produse de brand personal pe care clienții le vor iubi? Când clienții iubesc ce primesc, Devin automat ambasadori de brand. Te urmăresc intuitiv și proactiv pe rețelele sociale, îți consumă conținutul și vor mai mult. Au o experiență mai bună de utilizare a produsului. Obțin mai ușor rezultate în urma achiziției.

MINI GHID: află dacă ai experiența necesară să lansezi un curs online sau orice alt produs de brand personal

Să dezvolți un produs de brand personal e obligatoriu când vrei să ai o afacere scalabilă, prin care ajuți mai mulți oameni concomitent fără să îți pierzi sănătatea. Afacerile cresc cu vânzări. Vânzările cresc cu oferte. Ofertele sunt bazate pe produse. Așadar dacă vrei vânzări, ai nevoie de produse! Mulți antreprenori își doresc să lanseze produse proprii, dar se blochează încă de la faza de idee. Nu știu dacă

Greșeala pe care 99% dintre profesioniști o fac atunci când își creează produsele...și cum să te ferești de ea

În acest episod vorbesc despre adevăratul motiv din care produsele brandurilor personale nu merg bine la lansare și ce soluții sunt. Contrar opiniei publice, produsele nu eșuează fiindcă nu sunt „bune”, ci pentru că nu sunt create cu obiectivul potrivit în minte. Majoritatea profesioniștilor consideră că motivul principal pentru care creează și lansează produse, programe și servicii este să vândă, deci să monetizeze. Când vinzi ca să vinzi, nu

Episodul 172 - Cum să creezi doar produse bune de brand personal, care se vor vinde ușor

Indiferent că faci ceea ce faci profesional de o lună, un an sau zece ani, ai nevoie să creezi produse, programe sau servicii. De ce? Fiindcă altfel nu poți crește afacerea și brandul tău. Afacerile cresc cu vânzări. Vânzările cresc cu oferte. Ofertele au în centru produse. Nu ai cum să crești și să ajungi trăiești lifestyle-ul dorit dacă nu creezi și vinzi produse. Mulți profesioniști încearcă să amâne

Cum îți construiești prezența pe social media după o pauză sau o schimbare profesională

În acest episod prezint 10 pași să îți construiești o prezență eficientă ca brand personal pe rețelele sociale, dacă ai luat o pauză sau ai făcut o schimbare profesională. De obicei simțim nevoia să luăm pauze de comunicare online când au loc schimbări de direcție în viața și munca noastră, ceea ce înseamnă că pauza și schimbarea sunt corelate. Ai o problemă, o ai și pe cealaltă. Mulți profesioniști

12 modalități eficiente să îți definești prezența online

În episodul 170 ofer perspectiva mea asupra ceea ce înseamnă „o prezență bine definită online” atunci când vrei să ai un brand personal. Social media și Internetul joacă un rol deosebit de important în succesul brandurilor și afacerilor în ziua de azi și nu pot fi ignorate. În același timp, dacă primesc mai multă importanță decât se cuvine, pot deveni un coșmar. Nu de puține ori spun asta: în

Cea mai TARE carte din 2024 (și alte două care m-au fascinat)

În acest episod vorbesc despre cărți, subiect pe care îl iubesc (și sincer…de-abia așteptam să vină vara ca să pot spune Cărțile se întorc în The Personal Brand Podcast mai mult ca de obicei!) Vara avem cu toții timp mai mult pentru lectură. Iar dacă ești în căutare de cărți bune pentru minte, trup și suflet, cele 3 recomandări din episodul 169 îți garantez că te vor ajuta mult.

Secretul să creez ușor conținut online, pe care l-am învățat de la autorii de cărți

Să creezi constant conținut pentru brandul personal poate fi o activitate care îți toacă mărunt nervii, știu. Cu toții începem aproximativ din același loc, în care ideea să postezi zilnic, să creezi un blog post pe săptămână și să trimiți frecvent un newsletter valoros sperie. Când o să ai atâta timp și inspirație să le faci pe toate? Nu ți se întâmplă doar ție! Nu e nimic în neregulă

11 sfaturi rapide să crești mult vara aceasta

În episodul 167 The Personal Brand Podcast vorbesc despre paradoxul pe care cele 3 luni de vară le reprezintă pentru brandurile personale…să vrei mai mult timp liber, dar odată ce îl ai, să te sperie gândul că stai degeaba! Mai multe persoane m-au întrebat „Ce să facă vara și cum să abordeze lucrurile, pentru că activitatea este redusă și clienții, puțini”?? Te preocupă și pe tine acest aspect? Iată

5 formule de exprimare pe care le folosesc permanent în conținut și mă ajută să vând

Cât de des te gândești că atunci când vinzi prin conținut, cuvintele pe care le utilizezi sunt totul?… Când am devenit conștientă de acest lucru pentru prima dată, am avut un șoc.  A fost ciudat să descopăr dintr-o dată că: Tot ce spun Cum spun În ritmul în care o fac Cu intonația mea Cu modul tău meu a fraza Cu vocabularul folosit Cu sintaxa frazei așa cum o

Cum ar trebui să arate conținutul tău online, ca să rezoneze cu oamenii potriviți și să îi atragă spre tine?

Episodul 165 este răspunsul la întrebarea „Cum ar trebui să fie conținutul meu online, ca să rezoneze cu oamenii potriviți și să îi atragă spre mine?” În el prezint cele 7 caracteristici pe care consider că orice articol de blog, postare, newsletter este bine să le aibă, astfel încât să deschidă inimile și creierele oamenilor și simultan să îi aducă mai aproape de vânzare.

8 lucruri mai puțin știute din munca mea

Acesta este un episod special, în care te invit în culisele muncii mele ca strateg de branduri personale și coach. Dar și ca antreprenor, mamă, fiică și soție. Ideea să înregistrez episodul 164 a venit în urma unei postări pe care am făcut-o pe rețelele sociale. În postarea cu pricina am prezentat – cu bune și mai puțin bune – ce experimentez eu de 6 ani de, când vorbesc

Ce te împiedică să ai o audiență care te apreciază și îți iubește conținutul

Întreabă pe oricine a reușit să construiască o audiență activă și implicată pe rețelele sociale, pe blog sau newsletter și vei vedea că acea persoană vinde bine și se simte împlinită. Să ai o audiență care te iubește și apreciază conținutul tău e un pas definitoriu spre profitabilitate. De aceea nu e de-ajuns să ai doar simpli followers. A fi urmărit de niște oameni care îți consumă conținutul pasiv

Ce au în comun brandul personal, crearea de conținut și Războiul Stelelor? Așa cum vei descoperi din acest episod, e vorba de „efectul Jedi”, o tehnică de milioane folosită în serial, pe care este bine să o utilizezi și tu când creezi postări, articole de blog sau newslettere pentru clientul tău. Cu toții creștem cu povești și acceptăm că fiecare are un erou. Ei bine, în povestea clientului tău,

Strategia care m-a ajutat cel mai mult să rezolv dilema „cine sunt eu să vorbesc despre asta?”

În acest episod dezvălui unul din marile secrete ale prezenței mele online, și anume strategia prin care am rezolvat problema „dar cine sunt eu să vorbesc despre asta?” Căci și eu am suferit de dubii, impostură și sentimentul că nu sunt suficient de pregătită să vorbesc despre branding personal în public. Îndoielile despre abilitățile profesionale sunt ceva ce nu ocolește pe nimeni. Studiile arată că impostura crește cu cât

11 indicii că nișa ta e profitabilă

În episodul 160 The Personal Brand Podcast despic în 4 firul nișării în personal branding, cu scopul de a te ajuta să înțelegi rapid și ușor dacă nișa pe care vrei să mergi este profitabilă. Pentru că „banii sunt în nișă”, procesul nișării este extrem de important în orice afacere. Indiferent că faci ceea ce faci de câteva zile, luni sau ani, ca să ai succes ai nevoie de

8 moduri prin care te asiguri că nu vorbești aiurea pe social media și nu te expui fără să ți se potrivească

Pe social media, temerea cea mai mare a profesioniștilor e să nu se facă de râs. Mulți dintre oamenii cu care intru în contact au nevoie de tehnici și metode de a se prezenta pe Facebook, Instagram sau LinkedIn în așa fel încât să nu vorbească aiurea și să nu se expună fără să li se potrivească. Te numeri și tu printre cei care vor să evite greșelile pe

Episodul 158 - Tehnica „de milioane” prin care îmi ajut clienții să spună ce vând în manieră memorabilă

Dacă faci ceea ce faci de ceva vreme și te promovezi pe social media, te-ai lovit probabil de problema ”ce să le vând eu urmăritorilor?” Pe rețelele sociale, unde atenția urmăritorilor este de 3 secunde, să spui clar, răspicat și în manieră memorabilă ce anume vinzi este cheia. Spui banalități, oamenii nu cumpără. Te bâlbâi, pierzi atenția oamenilor. Vorbești ca toți competitorii, nu ieși în evidență. Există o tehnică

Cum abordezi o perioadă în care lucrurile parcă nu se leagă deloc pentru brandul tău

În episodul 157 vorbesc despre situația în care deși tragi tare, traversezi o perioadă în care nimic parcă nu se leagă în personal brandingul tău. Iar când lucrurile nu se leagă, obosești, ești demotivat și fără chef să mai faci ceva. Te înțeleg. Prin asta am trecut și eu și trec mulți oameni cu care eu lucrez.   Fiecare vrea de la mine să îi spun cum să iasă

banner homepage