Episodul 106 – Secretul nr. 1 cu care îi faci pe oameni atenți la ceea ce ai de oferit

În episodul 106 The Personal Brand Podcast te iau în culisele afacerii mele pe care o cresc prin branding personal.

Mai precis să îți spun secretul numărul 1 cu care îi fac pe oameni atenți la ceea ce am de oferit mai valoros.

Să fie strategia? Produsele? Perseverența? Funnelul de marketing? Piramida businessului online?

Ar putea fi aceste elemente complexe…dar nu despre ele e vorba.

Ci despre ceva mult mai simplu și de bază.

E vorba despre…

Cuvinte!

Consider că arma cea mai bună pe care fiecare profesionist care vrea să devină un brand personal o are la îndemână să îi facă pe oameni atenți la ceea ce are de oferit valoros sunt cuvintele sale. Iar dacă ești aici pentru branding personal, e valabil și pentru tine.

Cuvintele sunt cele mai puternice resurse de care dispui să îi faci pe oameni să înțeleagă că ești valoros.

Și fiindcă este sunt gratuit, popular și ușor de accesat locul în care să îți folosești cel mai bine cuvintele pentru a-ți arăta valoarea este social media.

Data viitoare când te așezi să faci postări din care vrei ca publicul să înțeleagă cât de bun, sofisticat, la nivel superior ești, întreabă-te:

  1. Ce business construiesc cu cuvintele mele?
  2. Cum reflectă ele gradul de sofisticare și valoarea pe care o creez pentru clienți?
  3. Cum mă ajută cuvintele pe care le utilizez să mă conectez emoțional cu audiența?
  4. Cum sunt aliniate cuvintele mele cu contextul istoric, economic, social, cultural, geo-politic în care le postez?
  5. Cuvintele pe care le postez prezintă perspectiva mea unică sau replică ceva ce există în nenumărate rânduri pe Google?
  6. Utilizez frecvent aceste cuvinte? Sunt asociat cu ele?

La întrebările 1 și 5 cei mai mulți clienți cu care lucrez au probleme. Dacă și tu crezi asta, află ce poți face din acest episod.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *