Episodul 102 – 15 feluri în care poți oferi mai multă valoare clienților


Așa cum, cu ce vreme în urmă, cuvântul ‘strategie’ s-a aflat pe buzele tuturor până a rămas fără conținut, se întâmplă acum cu sintagmele ‘a fi valoros” și ‘a da valoare’.

Dacă ești de acord că valoarea este o percepție subiectivă a clientului ideal despre cine ești, ce faci și ce ai de oferit, înțelegi că misiunea ta de brand este să faci tot ceea ce poți să îmbunătățești această percepție publică. A fi valoros devine astfel rezultatul mai multor acțiuni țintite.

Primele acțiuni ar trebui să aibă loc în interiorul tău. În esență ar fi bine să stai în introspecție, să mergi în interiorul tău să decizi exact cum vrei să fii perceput valoros. Apoi să scoți în exterior clar, ferm și cu scop precis această valoare. Despre valoarea ta interioară am vorbit în episodul 101.

Acum, în episodul 102, îți ofer 15 tactici care funcționează pentru mine și clienții mei de a oferi valoare la exteriorpublicului-țintă.

Un lucru important este să te diferențiezi bine pe piață. Dar mai sunt cel puțin 14 de acțiuni esențiale pe care le poți face. Împreună, ele vor crea grantat percepția că ești valoros.

Descoperă-le în episodul 102 The Personal Brand Podcast.