The Personal Brand Podcast

Este un show audio raw & autentic despre business făcut din pasiune, cu scopul de a-i motiva și încuraja pe ceilalți.

Vorbim despre brand personal, social media, trenduri, blogging, construirea unui business online, mindset, bani, carieră și viață în general.

În fiecare episod îmi propun să te inspir, să te motivez și să te înzestrez cu instrumentele necesare să îți poți crea simplu și cu bucurie cariera și viața la care visezi.

EP. 47 - Cum îmi planific întregul an în 5 pași simpli

EPISODUL 47 – CUM ÎMI PLANIFIC ÎNTREGUL AN ÎN 5 PAȘI SIMPLI

Cred că am două mari secrete în ceea ce fac: cred în strategie și sunt entuziastă. Asta-i tot.Strategie înseamnă pentru mine un plan ajustabil pe termen scurt, mediu și lung. În branding personal, cel mai bun plan strategic…
EP. 46 - În culise. The Personal Brand Podcast așa cum nu l-ai mai auzit

EPISODUL 46 – ÎN CULISE. THE PERSONAL BRAND PODCAST AȘA CUM NU L-AI MAI AUZIT

Ce se întâmplă în culisele The Personal Brand Podcast? Sunt și momente bune și...bâlbâieli! Află detalii savuroase din acest episod special de Sărbători, în care iau lucrurile mai puțin în serios. Sper să o faci și tu.Viața…
Episodul 45 – Top 5 predicții de brand personal în 2022 în viziunea mea

EPISODUL 45 – TOP 5 PREDICȚII DE BRAND PERSONAL ÎN 2022 ÎN VIZIUNEA MEA

Dacă e un lucru pe care 2021 ni-l confirmă, e că brandul personal e aici să rămână.Nu am un glob de cristal în care ghicesc cum va fi 2022, ci am propria experiență, lucrul cu sute de clienți și informația pe care o dobândesc…
EP.-44---Cel-mai-lung-an.-Cum-a-fost-2021-pentru-mine

EPISODUL 44 – CEL MAI LUNG AN. CUM A FOST 2021 PENTRU MINE

Anul 2021 a fost un an plin din toate punctele de vedere, cu bune cu rele, cu momente în care am decis să accelerez ca apoi să îmi iau pauze de respiro. A fost un an greu, în care reziliența mi-a fost testată și în business și…
10 soluții să faci un business din ceea ce iubești și să ceri bani cu ușurință

EPISODUL 43 – 10 SOLUȚII SĂ FACI UN BUSINESS DIN CEEA CE IUBEȘTI ȘI SĂ CERI BANI CU UȘURINȚĂ

O afacere bună îți dă. Știi ce îți dă cel mai de preț? Împlinirea! Ok, înțeleg. Suntem ființe emoționale înainte de toate. Rațional însă, afacerea ta trebuie să îți dea timp și bani. O afacere deficitară îți ia.…
EPISODUL 42 - CE FACI CU BRANDUL DE PRODUS SAU DE COMPANIE ATUNCI CÂND DECIZI SĂ ÎȚI CONSTRUIEȘTI BRANDUL PERSONAL

EPISODUL 42 – CE FACI CU BRANDUL DE PRODUS SAU DE COMPANIE ATUNCI CÂND DECIZI SĂ ÎȚI CONSTRUIEȘTI BRANDUL PERSONAL

Felicitări! Așadar ai decis să ți construiești conștient un brand personal.Dar deja ai creat o firmă despre care se știe pe piață. Sau poate deja ai un produs de succes mult lăudat în industrie.Ce se întâmplă cu ele…
Cel mai bun sfat primit de la băiatul meu de 6 ani

EPISODUL 41 – CEL MAI BUN SFAT PRIMIT DE LA BĂIATUL MEU DE 6 ANI

Săptămâna aceasta am împlinit 6 ani de când am renăscut. Pe 14 Noiembrie 2015 am devenit mamă și m-am născut din nou. Înainte de asta, căutam prilejuri să învăț, să mă perfecționez, nu cumva să mă prindă vreo situație…

EPISODUL 40 – 4 STRATEGII SIMPLE CU CARE NU DAI GREȘ DE BLACK FRIDAY, CHIAR DACĂ NU AI PARTICIPAT LA ACEST FENOMEN PÂNĂ ACUM

Când spui Noiembrie spui Black Friday și când spui Black Friday spui festivalul reducerilor exprimate prin campanii de toate formele și dimensiunile. Black Friday și perioada care urmează după aceea reprezintă o oportunitate extraordinară…
Când sfârșitul unei perioade grele e începutul unei povești de succes

EPISODUL 39 – CÂND SFÂRȘITUL UNEI PERIOADE GRELE E ÎNCEPUTUL UNEI POVEȘTI DE SUCCES

Personal branding bine făcut este mai puțin despre vânzări și mai mult despre conectarea cu propria persoană. Ne place să ne uităm la noi și să vedem lucruri frumoase...însă adevărul e că atunci când începem să ne uităm…
Învață să scrii oferte ca brand personal! (Fiindcă oferta e sufletul vânzărilor, iar vânzările sunt motorul afacerii)

EPISODUL 38 – ÎNVAȚĂ SĂ SCRII OFERTE CA BRAND PERSONAL! (FIINDCĂ OFERTA E SUFLETUL VÂNZĂRILOR, IAR VÂNZĂRILE SUNT MOTORUL AFACERII)

Vânzările sunt motorul oricărui business. Ai văzut pe pielea ta ce important e să ai vânzări în pandemie. Dacă fugi de procesul de vânzare, nu ajungi nicăieri în business. Vânzarea e ceva ce oamenii fac de secole, de ce nu ai…
DE CE NU AI ÎNCĂ VÂNZĂRI DE MII DE EURO ÎN FIECARE LUNĂ, DEȘI IUBEȘTI CEEA CE FACI

EPISODUL 37 – DE CE NU AI ÎNCĂ VÂNZĂRI DE MII DE EURO ÎN FIECARE LUNĂ, DEȘI IUBEȘTI CEEA CE FACI

În episodul de astăzi vorbesc despre principalele cauze din care nu ai încă vânzări de mii de Euro pe lună, deși iubești ceea ce faci și muncești mult. Cauza este că lucrezi ÎN afacerea ta, în loc să lucrezi LA afacerea ta.…
10 lucruri pe care le-am făcut pentru cursul meu online (și le poți implementa și tu)

EPISODUL 36 – 10 LUCRURI PE CARE LE-AM FĂCUT PENTRU CURSUL MEU ONLINE (ȘI LE POȚI IMPLEMENTA ȘI TU)

În acest episod vorbesc despre crearea și lansarea cursului meu online. Specific, îți ofer cele 10 „hacks” sau lucruri mici pe care le-am făcut pentru succes mare.Cursul meu Intensiv de Brand Personal a ajuns la cea de-a…
Episodul 35 - Diferența dintre a crea un brand de produs și un brand personal

EPISODUL 35 – DIFERENȚA DINTRE A CREA UN BRAND DE PRODUS ȘI UN BRAND PERSONAL

Multe se pot schimba când te oprești din a promova pe pilot automat un produs creat de tine și a începe să îți construiești conștient brandul personal. Transferul de la brand de produs la brand personal nu te face mai puțin…
Legătura dintre autocunoaștere, claritate și două business-uri care cresc în pandemie

EPISODUL 34 – LEGĂTURA DINTRE AUTOCUNOAȘTERE, CLARITATE ȘI DOUĂ BUSINESS-URI CARE CRESC ÎN PANDEMIE

Să dezvolți ani de zile un brand de produs și apoi să schimbi direcția către brand personal poate să fie o decizie grea, dar benefică.Invitatele mele din episodul 34 sunt Geanina Studencu - MC, Solistă și Educator Muzical…

EPISODUL 33 – CUM SĂ AI O VOCE PUTERNICĂ ȘI FEMININĂ ÎN ANTREPRENORIAT

Să muncești pe cont propriu ca femeie deseori pare o luptă. Eu însămi m-am surprins în primii ani de soloprenoriat lucrând din altă energie decât cea firească mie. Nu am știut atunci să o definesc. Acum știu. Mă pregăteam…

EPISODUL 32 – BRAND PERSONAL, SOLOPRENORIAT ȘI WORK FROM HOME CU 3 COPII

În acest episod avem parte de o poveste inspirațională despre cum să te descurci ca soloprenor, în timp ce îți dezvolți brandul personal și lucrezi de acasă cu trei copii, mai exact provocarea de a fi mama și femeie în business.…

EPISODUL 31 – CUM SĂ REVII UȘOR LA MUNCĂ DUPĂ VACANȚA DE VARĂ CÂND LUCREZI PE CONT PROPRIU – PARTEA 4

Acest episod reprezintă partea a patra a miniseriei ASK MANU despre cum să revii la muncă după vacanța de vară când lucrezi pe cont propriu. În episodul 31 te invit să te concentrezi pe clientul ideal și ce simte el toamna…

EPISODUL 30 – CUM SĂ REVII UȘOR LA MUNCĂ DUPĂ VACANȚA DE VARĂ CÂND LUCREZI PE CONT PROPRIU – PARTEA 3

Acest episod reprezintă partea a treia a miniseriei ASK MANU despre cum să revii la muncă după vacanța de vară atunci când lucrezi pe cont propriu. Primele două au fost live săptămâna trecută și în ele am vorbit mult despre…

EPISODUL 29 – CUM SĂ REVII UȘOR LA MUNCĂ DUPĂ VACANȚA DE VARĂ CÂND LUCREZI PE CONT PROPRIU – PARTEA 2

Acest episod reprezintă partea a doua a miniseriei ASK MANU despre cum să revii la muncă după vacanța de vară atunci când lucrezi pe cont propriu.Toamna este o perioadă de introspecție când trebuie să faci o auto scanare…

EPISODUL 28 – CUM SĂ REVII UȘOR LA MUNCĂ DUPĂ VACANȚA DE VARĂ CÂND LUCREZI PE CONT PROPRIU – PARTEA 1

Acest episod este prima parte a unei miniserii despre cum să revii la muncă după vacanța de vară atunci când lucrezi pe cont propriu și în același timp primul episod al seriei ASK MANU. Mă bucur să onorăm începutul unei…
Cum ar trebui să arate conținutul tău online, ca să rezoneze cu oamenii potriviți și să îi atragă spre tine?

Episodul 165 este răspunsul la întrebarea „Cum ar trebui să fie conținutul meu online, ca să rezoneze cu oamenii potriviți și să îi atragă spre mine?” În el prezint cele 7 caracteristici pe care consider că orice articol de blog, postare, newsletter este bine să le aibă, astfel încât să deschidă inimile și creierele oamenilor și simultan să îi aducă mai aproape de vânzare.

8 lucruri mai puțin știute din munca mea

Acesta este un episod special, în care te invit în culisele muncii mele ca strateg de branduri personale și coach. Dar și ca antreprenor, mamă, fiică și soție. Ideea să înregistrez episodul 164 a venit în urma unei postări pe care am făcut-o pe rețelele sociale. În postarea cu pricina am prezentat – cu bune și mai puțin bune – ce experimentez eu de 6 ani de, când vorbesc

Ce te împiedică să ai o audiență care te apreciază și îți iubește conținutul

Întreabă pe oricine a reușit să construiască o audiență activă și implicată pe rețelele sociale, pe blog sau newsletter și vei vedea că acea persoană vinde bine și se simte împlinită. Să ai o audiență care te iubește și apreciază conținutul tău e un pas definitoriu spre profitabilitate. De aceea nu e de-ajuns să ai doar simpli followers. A fi urmărit de niște oameni care îți consumă conținutul pasiv

Ce au în comun brandul personal, crearea de conținut și Războiul Stelelor? Așa cum vei descoperi din acest episod, e vorba de „efectul Jedi”, o tehnică de milioane folosită în serial, pe care este bine să o utilizezi și tu când creezi postări, articole de blog sau newslettere pentru clientul tău. Cu toții creștem cu povești și acceptăm că fiecare are un erou. Ei bine, în povestea clientului tău,

Strategia care m-a ajutat cel mai mult să rezolv dilema „cine sunt eu să vorbesc despre asta?”

În acest episod dezvălui unul din marile secrete ale prezenței mele online, și anume strategia prin care am rezolvat problema „dar cine sunt eu să vorbesc despre asta?” Căci și eu am suferit de dubii, impostură și sentimentul că nu sunt suficient de pregătită să vorbesc despre branding personal în public. Îndoielile despre abilitățile profesionale sunt ceva ce nu ocolește pe nimeni. Studiile arată că impostura crește cu cât

11 indicii că nișa ta e profitabilă

În episodul 160 The Personal Brand Podcast despic în 4 firul nișării în personal branding, cu scopul de a te ajuta să înțelegi rapid și ușor dacă nișa pe care vrei să mergi este profitabilă. Pentru că „banii sunt în nișă”, procesul nișării este extrem de important în orice afacere. Indiferent că faci ceea ce faci de câteva zile, luni sau ani, ca să ai succes ai nevoie de

8 moduri prin care te asiguri că nu vorbești aiurea pe social media și nu te expui fără să ți se potrivească

Pe social media, temerea cea mai mare a profesioniștilor e să nu se facă de râs. Mulți dintre oamenii cu care intru în contact au nevoie de tehnici și metode de a se prezenta pe Facebook, Instagram sau LinkedIn în așa fel încât să nu vorbească aiurea și să nu se expună fără să li se potrivească. Te numeri și tu printre cei care vor să evite greșelile pe

Episodul 158 - Tehnica „de milioane” prin care îmi ajut clienții să spună ce vând în manieră memorabilă

Dacă faci ceea ce faci de ceva vreme și te promovezi pe social media, te-ai lovit probabil de problema ”ce să le vând eu urmăritorilor?” Pe rețelele sociale, unde atenția urmăritorilor este de 3 secunde, să spui clar, răspicat și în manieră memorabilă ce anume vinzi este cheia. Spui banalități, oamenii nu cumpără. Te bâlbâi, pierzi atenția oamenilor. Vorbești ca toți competitorii, nu ieși în evidență. Există o tehnică

Cum abordezi o perioadă în care lucrurile parcă nu se leagă deloc pentru brandul tău

În episodul 157 vorbesc despre situația în care deși tragi tare, traversezi o perioadă în care nimic parcă nu se leagă în personal brandingul tău. Iar când lucrurile nu se leagă, obosești, ești demotivat și fără chef să mai faci ceva. Te înțeleg. Prin asta am trecut și eu și trec mulți oameni cu care eu lucrez.   Fiecare vrea de la mine să îi spun cum să iasă

Mit sau Adevăr: toată lumea este specială și face lucruri extraordinare pe social media, doar tu nu. Cum abordezi lucrurile onest și pragmatic.

În acest episod vorbesc despre o situație frecventă cel puțin neplăcută și neadevărată, cauzată de utilizarea incorectă a rețelelor sociale de către antreprenori. E situația în care ai impresia că tu nu faci nimic special și nu ești special în niciun fel, în timp ce toți ceilalți au vieți interesante și personalități demne de urmărit. Cum ajungi să fii băgat în seamă de către clienții ideali, fără să îți

Episodul 155 - Ce faci cu tot ce știi din trecut când schimbi direcția? 5 strategii care te ajută, indiferent în ce situație te afli profesional

În episodul 155 vorbesc despre ce poți face cu tot bagajul de cunoștințe, abilități și experiențe pe care le-ai dobândit în trecut, în momentul în care decizi că vrei o schimbare profesională. Schimbarea înseamnă că automat te îndrepți spre ceva nou. Puși în fața noutății, 90% din antreprenorii cu care eu lucrez consideră că experiențele din trecut nu le mai servesc, că nimic din istoricul lor nu se mai

Episodul 154 - Puterea Freebie-urilor în construcția brandului personal: ce, cum, când și mai ales, cât să dai gratis?

În acest episod prezint experiența mea și a clienților cu care lucrez în creare și promovarea de Lead Magnets sau online Freebies. Este un subiect la care mulți pare că se pricep și profesioniștii sunt tentați să asculte și în stânga și în dreapta. Opinia mea este că a face un Lead Magnet de brand personal este cu totul altceva decât dacă o corporație folosește această tehnică sau o

Dacă ți-aș spune să stai deoparte de o greșeală gravă de brand personal...aceasta ar fi!

În episodul 153 vorbesc despre una din cele mai serioase (și din păcate frecvente) greșeli pe care o fac profesioniștii care își construiesc brandul personal: faptul că nu înțeleg că a fi un brand este o experiență de „întrupare”, nu doar ceva ce se citește de pe hârtie. Lucrez cu mulți profesioniști care au un brand excepțional pe hârtie. Cât timp citesc despre brandul lor de pe bucățica de

Episodul 152 - Ce e de făcut când nu rezonezi cu un anumit client și nu simți să lucrezi cu el

Pentru episodul 152 am găsit inspirația într-o întrebare primită pe social media și am vorbit despre cele două abordări-cheie atunci când nu rezonăm cu un client și nu dorim să lucrăm cu el ca brand personal. Este important să știm să spunem „nu” când lucrăm pe cont propriu. Altfel iată ce se poate întâmpla: Un avocat de drept comercial ajunge să meargă la grădinița frecventată de copila clientului său,

Episodul 151 - Cele 4 arii obligatorii pe care orice plan de brand personal ar trebui să le conțină

În acest episod vorbesc despre ce este, cum arată și ce arii trebuie să conțină un plan bun de brand personal. Mă refer la un plan ușor de executat pe cont propriu, cu resursele de care dispune în medie un profesionist implicat atât în dezvoltarea produselor, promovarea, livrarea și evaluarea lor. Un plan limitat la esențial, dar acel esențial productiv (sau rentabil). Pentru că deseori profesioniștii se întreabă „oare

Pasiunea e cel mai important ingredient pentru succes – episod special cu fratele meu, Cătălin Oprișan

În acest episod aniversar, invitatul meu este nimeni altul decât Cătălin Oprișan, fratele meu. Cătă este jurnalist sportiv, gadza matinalului Kiss FM, DesKiss dimineața și top podcaster în România cu podcastul său, Vreau să știu. De asemenea, îl vedem în fiecare luni la ora 15.00 pe canalul PRO TV. Te invit să ne cunoști așa cum nu ai mai avut ocazia până acum – simplu, ca frate și soră.

Ce am învățat din 150 de episoade de podcast

În acest episod special împărtășesc experiența mea cu crearea The Personal Brand Podcast, de la episodul-pilot care a văzut lumina internetului în 16 Septembrie 2020, până la episodul 150. Vorbesc despre lucrurile care au ieșit conform planului, dar și despre provocări și cum le-am gestionat, cu speranța că experiențele mele te vor ajuta să știi cum să abordezi eventuala realizare a propriului tău podcast. Iată ce vei asculta: Cum

The Personal Brand Podcast împlinește 150 de episoade - Reascultă una din cele mai populare înregistrări

Yayyy! The Personal Brand Podcast împlinește curând 150 de episoade. Ceea ce a început ca o joacă în luna Septembrie 2020 în plină pandemie a crescut și s-a maturizat într-un podcast de nișă, ascultat de oameni valoroși care doresc să crească prin branding personal. Pregătesc surprize cu ocazia aniversării, dar toate lucrurile la timpul lor. Va fi ceva nou, ceva vechi și ceva împrumutat… În acest episod e vorba

Episodul 149 - 3 tehnici inedite să afli DE CE-ul afacerii tale

Să articulezi clar de ce faci ceea ce faci profesional este imperios necesar în ziua de azi. Cum așa? De ce nu este suficient doar să ai o idee grozavă de business în care crezi și o să faci o afacere din ea? Pentru că 65% dintre millennials, care reprezintă principala generație de cumpărători ai unui brand personal, spun că principalul scop al unui business ar trebui să fie

Cea mai eficientă metodă de a te ține de planuri chiar și când e greu

Episodul 148 este cronica unei perioade dificile pe care am trăit-o la nivel personal la finalul lunii Ianuarie. Am experimentat un mic infern (apropo, dacă încă nu ai văzut piesa „Micul Infern” la Teatrul Național București ți-o recomand tare). S-au întâmplat multe lucruri mai puțin faste și complet neprevăzute în viața personală, ceea ce evident mi-a afectat munca. Mai precis soțul meu a fost plecat din țară, tata s-a

banner homepage