Episodul 154 – Puterea Freebie-urilor în construcția brandului personal: ce, cum, când și mai ales, cât să dai gratis?

În acest episod prezint experiența mea și a clienților cu care lucrez în creare și promovarea de Lead Magnets sau online Freebies.

Este un subiect la care mulți pare că se pricep și profesioniștii sunt tentați să asculte și în stânga și în dreapta.

Opinia mea este că a face un Lead Magnet de brand personal este cu totul altceva decât dacă o corporație folosește această tehnică sau o cafenea. De aceea insist că, pe lângă a aduce trafic pe website și a aduna adrese de email, „treaba” unui Lead Manget de excepție în branding personal este și să arate leadershipul absolut al profesionistului pe tema dezvoltată.

Vorbesc în episodul 154 și despre câtă informație să dai gratis și ce păstrezi pentru produsul plătit.

Explic și diferitele formate de Lead Magnets populare în rândul brandurilor personale. De asemenea detaliez despre nivelul de informație și exprimare optim de folosit de către orice profesionist când redactează un Lead Magnet.

Tot din acest episod afli ce frecvență să aibă Freebies pe care le creezi. Cum începi să scrii unul, care este punctul de plecare: durerea clientului ideal.

Vorbesc și despre campanii de Ads și care sunt condițiile când merită să le faci, dar și la ce să fii atent să nu obții unsubscribe în loc de conversii.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *