Episodul 149 – 3 tehnici inedite să afli DE CE-ul afacerii tale

Să articulezi clar de ce faci ceea ce faci profesional este imperios necesar în ziua de azi. Cum așa? De ce nu este suficient doar să ai o idee grozavă de business în care crezi și o să faci o afacere din ea?

  1. Pentru că 65% dintre millennials, care reprezintă principala generație de cumpărători ai unui brand personal, spun că principalul scop al unui business ar trebui să fie „îmbunătățirea societății”, în loc de „generarea profitului”. Dacă ai clienți sub 40 de ani – aproximativ – vor să înțeleagă scopul afacerii tale mai mult decât ce, cum, cât oferi.
  2. Următoarea principală generație de consum va fi gen Z (copiii millennials-ilor, cei care au azi aproximativ 25 ani), care fiind crescuți de părinți interesați de scopul unei afaceri din perspectiva schimbării sociale evident că vor același lucru. Nu este greșit să spunem că actualii și viitorii clienți ai brandurilor personale au valoarea „scop” printre valorile lor principale.
  3. Motivația sau scopul afacerii determină nișa de piață a brandului personal, care influențează profilul clientului ideal.

Sunt doar 3 motive din care merită să articulezi urgent de ce-ul afacerii tale.

Dacă ai încercat să o faci pe cont propriu și nu ai reușit, este normal. Majoritatea dintre noi avem nevoie de ghidaj în identificarea scopului afacerii.

În episodul 149 îți ofer 3 tehnici inedite care mă ajută pe mine și de asemenea le sunt de ajutor clienților de branding personal.