Episodul 156 – Mit sau Adevăr: toată lumea este specială și face lucruri extraordinare pe social media, doar tu nu. Cum abordezi lucrurile onest și pragmatic.

În acest episod vorbesc despre o situație frecventă cel puțin neplăcută și neadevărată, cauzată de utilizarea incorectă a rețelelor sociale de către antreprenori. E situația în care ai impresia că tu nu faci nimic special și nu ești special în niciun fel, în timp ce toți ceilalți au vieți interesante și personalități demne de urmărit.

Cum ajungi să fii băgat în seamă de către clienții ideali, fără să îți încalci principiile?

Ascultă acest episod să afli cum rămâi onest, dar totuși să abordezi pragmatic social media azi.

Ți se potrivește dacă…

  • Ai stat în banca ta cam toată viața.
  • Ai avut mai degrabă profilul de om aplecat spre învățare și studii.
  • Ești un om modest.
  • Prietenii și familia te descriu ca fiind un om decent.
  • Nu ești foarte obișnuit cu social media.
  • Nu îți place să te lauzi, dar înțelegi nevoia de a te promova.
  • Te întrebi …. Care sunt șansele să reușesc, când toți ceilalți strălucesc, sunt speciali și fac lucruri extraordinare?

Descoperă din acest episod 9 modalități prin care arăți cât ești de special în manieră onestă și eficientă:

  1. Identifică și comunică povestea ta de viață și de muncă. Prin definiție te face unic.
  2. Povestește ce ai învățat oficial și neoficial pe lumea asta, din copilărie până în prezent. Toate experiențele care te fac pe tine să fii tu.
  3. Arată care este viziunea ta unică, ideile pe care le faci vizibile de a ajuta alți oameni.
  4. Declară și mai ales trăiește-ți valorile și principiile imprimate în copilărie în familie. Sunt bornele după care trăiești și muncești în maniera ta unică.
  5. Prezintă totalitatea lecțiilor, eșecurilor, planurilor nebifate pe care le-ai avut, care te fac mai puternic azi.
  6. Declară-ți motivația! Motivația personală te face unic, răspunsul la întrebarea pe cine vrei să ajuți, ce vrei să schimbi pe lume.
  7. Prezintă filosofia ta de viață, care în branding personal se transformă în filosofie de business.
  8. Expune-ți personalitatea ta, exact așa cum e. Ești un introvert sau extrovert? Ești analitic sau creativ? Este cea mai puternică armă să fii perceput „special” în sens corect în branding personal.
  9. Identifică-ți Tone of Voice-ul și utilizează-l în permanență. Care este sentimentul general pe care vrei să îl lași asupra oamenilor când interacționează cu conținutul tău?
0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *