Episodul 160 – 11 indicii că nișa ta e profitabilă

În episodul 160 The Personal Brand Podcast despic în 4 firul nișării în personal branding, cu scopul de a te ajuta să înțelegi rapid și ușor dacă nișa pe care vrei să mergi este profitabilă.

Pentru că „banii sunt în nișă”, procesul nișării este extrem de important în orice afacere. Indiferent că faci ceea ce faci de câteva zile, luni sau ani, ca să ai succes ai nevoie de un sistem bine pus la punct să detectezi o nișă bună. Îți ofer sistemul meu în 11 pași în acest episod.

Nu există business de succes care să acționeze fără o nișă clară.

Întreabă pe oricine a reușit și vei afla aceste două lucruri despre nișă:

  1. Banii sunt în nișă! Nu sunt oriunde, peste tot, la întâmplare sau nicăieri. Banii sunt în locul în care tu deservești cel mai bine niște oameni. Acest loc se numește nișa de piață.
  2. Din punctul de vedere expus la punctul 1, orice nișă este mai bună decât nicio nișă. Decât să deservești pe toată lumea, este mai bine să deservești un public restrâns, pentru care ești numărul 1 ca specialist.

Antreprenorii cu care lucrez se tem de nișare precisă – adică targetarea unui grup specific de oameni cu servicii / produse specifice –  în ideea că dacă abordează o piață mai largă, vor câștiga mai mult. E o capcană.

De ce este ne-nișarea o mare capcană în care cad profesioniști și antreprenori?

Scopul unui brand personal e să devină lider de opinie sau expert într-un subiect anume. Cu cât este perceput „mai expert”, cu atât va fi mai căutat, mai apreciat și mai bine plătit!

Deci ești mai bine plătit când ești nișat!

Profitul și nișarea sunt frați gemeni, de aceea este important să îți iei timp să înveți despre nișare și cum să recunoști o nișă bună.

În episodul din această săptămână The Personal Brand Podcast îți ofer 11 indicii care îți arată dacă nișa ta e cu adevărat profitabilă. Sunt aspecte la care sunt foarte atentă în cazul meu și al clienților.

Descoperă cele 11 indicii și aplică-le în munca ta.