Episodul 151 – Cele 4 arii obligatorii pe care orice plan de brand personal ar trebui să le conțină
În acest episod vorbesc despre ce este, cum arată și ce arii trebuie să conțină un plan bun de brand personal.
Mă refer la un plan ușor de executat pe cont propriu, cu resursele de care dispune în medie un profesionist implicat atât în dezvoltarea produselor, promovarea, livrarea și evaluarea lor. Un plan limitat la esențial, dar acel esențial productiv (sau rentabil). Pentru că deseori profesioniștii se întreabă „oare fac suficient pentru brandul meu”, ofer răspunsul în acest episod.
Așa cum vei descoperi din episodul 151, un plan bun de brand personal conține aceste 4 arii-cheie, deosebit de importante:
- Dezvoltarea de produse
- Planul de vânzări
- Promovarea
- Crearea de conținut
Sunt cele 4 tipuri de activități care mențin în viață brandul personal, îl cresc și îl duc la maturitate. Dacă nu faci unul din acești pași, pe termen lung vei suferi.
Poți să treci și altceva în afară de aceste 4 arii-cheie în planul tău de brand personal?
Desigur, și e chiar recomandat să faci mai mult. Cei care se antrenează în plus față de medie se bucură de cel mai mare succes, este lucru știut. Dar fă și altceva după ce ai bifat în planul tău cele 4 arii cheie de mai sus. Acestea sunt cu adevărat „top priorities” pentru un brand personal.
Nu te apuca să faci altceva până nu te preocupi de priorități.
Află din acest episod cum să tratezi fiecare etapă și …să ai timp să și trăiești armonios, nu doar să faci branding și business toată viața!
Pe 15 Martie 2024 te aștept la ediția a 4-a a workshopului meu de organizare, Super Achiever. Vino să înveți planificarea bazată pe priorități. Voi fi onorată să îți fiu ghid timp de 3 ore și jumătate.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!