Episodul 163 – Ce te împiedică să ai o audiență care te apreciază și îți iubește conținutul
Întreabă pe oricine a reușit să construiască o audiență activă și implicată pe rețelele sociale, pe blog sau newsletter și vei vedea că acea persoană vinde bine și se simte împlinită. Să ai o audiență care te iubește și apreciază conținutul tău e un pas definitoriu spre profitabilitate.
De aceea nu e de-ajuns să ai doar simpli followers. A fi urmărit de niște oameni care îți consumă conținutul pasiv nu e totuna cu a avea o audiență caldă, gata oricând să cumpere de la tine.
Foarte mulți profesioniști, odată ce decid că vor vinde prin brand personal, fac un obiectiv major din adăugarea de noi followeri pe conturile lor. Totul devine o chestiune legată de numărul de urmăritori! Și cum urmăritorii nu se adună de dragul de a se aduna, se frustrează.
Alții încearcă din prima să vândă ceva. Primesc automat respingere de partea cealaltă, de la followeri. Se sperie și nu mai vor să continue. Social media devine un loc de temut…
Există și o parte care se vulnerabilizează în exces încercând să stoarcă lacrimi de la followeri, cu speranța că vor deveni familiari și de încredere. Uită că au de demonstrat cum pot rezolva problema specifică a clientului ideal. Nimeni nu cumpăra de la cineva care se plânge, toți cumpără de la cineva care le arată că știe să le rezolve problema!
Toate acestea cu intenția de a „crea o audiență”. Niciuna din aceste „strategii” nu conduce la construcția unei audiențe.
Este și situația ta?
- Ai câteva sute de followeri, nu crești pe social media și nu vinzi. Ai obosit pur și simplu să vorbești singur…
- Ai câteva mii de followeri, dar crești prea încet și nici nu ai vânzări suficiente. Efortul de a crea conținut te seacă de puteri.
- Ai un număr mare de followeri, dar majoritatea sunt inactivi, nu interacționează și nu cumpără. Investești considerabil în Social media și practic te falimentează!
- Încă nu ai început să comunici pe social media, dar îți dorești să o faci și să ai succes cu audiența din prima. Nu ai timp și bani de pierdut!
Există 5 cauze majore care duc la astfel de situații. Descoperă-le în episodul 163 The Personal Brand Podcast și află cum să le eviți, ca să îți poți construi audiența mult-visată online.
Iar dacă vrei o soluție gata-pregătită pentru tine să îți crești eficient audiența, o găsești în noul meu curs online, Grow Your Audience.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!