The Personal Brand Podcast
Este un show audio raw & autentic despre business făcut din pasiune, cu scopul de a-i motiva și încuraja pe ceilalți.
Vorbim despre brand personal, social media, trenduri, blogging, construirea unui business online, mindset, bani, carieră și viață în general.
În fiecare episod îmi propun să te inspir, să te motivez și să te înzestrez cu instrumentele necesare să îți poți crea simplu și cu bucurie cariera și viața la care visezi.
Episodul 214 – 6 principii să muncești mai puțin și să câștigi mai mult
De aproape 10 ani, de când am devenit mamă, sunt într-o misiune constantă să fiu mai productivă. Jonglez concomitent cu mai multe roluri profesionale de care îmi pasă, îmi construiesc conștient brandul personal, dar vreau și să am timp liber pentru familie. De aceea sunt cu ochii și urechile deschise către soluții de productivitate. Încerc câte ceva până găsesc ce mi se potrivește. Știu că afacerea mea depinde de
Episodul 213 – Două cărți despre branding personal și business de anul acesta, pe care recomand să le citești ASAP
În acest episod îți prezint două cărți recent apărute care mi-au adus multă valoare, perspective noi și fresh în branding și business și cred că te pot ajuta și pe tine. Sunt cărți scrise de oameni cu afaceri internaționale, care vând prin personal branding. Una se referă la principii de respectat în business – e un adevărat manual contemporan de afaceri digitale. Cea de-a doua e o autentică poveste
Episodul 212 – După ce am adoptat „accidental” această strategie pe TikTok am aflat că este trendul anului 2025 pe social media
În episodul 212 împărtășesc experiența mea ca profesionist care vrea să își construiască brandul personal, după o lună de postări strategice pe rețeaua TikTok. TT ca platformă este în creștere și nu poate fi evitată la nesfârșit, de aceea consider că brandurile personale trebuie să se împrietenească cu ea odată și-odată. Cred în puterea lui „lead by example” și spun mereu că înainte să deschid gura să fac vreo
Episodul 211 – Ce arhetip de brand ești și cum îți influențează succesul, cu Oana Bușilă
În episodul 211 am o invitată specială, care răspunde la întrebarea (frecvent pusă de altfel) „Ce arhetip de brand sunt?” Este vorba de Oana Bușilă, Jungian Coach, pe care am invitat-o în The Personal Brand Podcast să descrie toate arhetipurile de brand identificate de Carl Jung. Totodată să explice cum influențează aceste arhetipuri succesul profesional. Este important să știi în ce „cutie” te încadrezi în personal branding. Acest lucru
Episodul 210 – 11 lucruri pe care le fac să apar consecvent pe social media, fără stres
În episodul 210 vorbesc despre o noțiune foarte des utilizată de multe persoane în ultima perioadă, anume „consecvența” (în engleză, „consistency”). Deschizi social media și în primele câteva secunde cu siguranță vezi un clip în care cineva îți spune cât de important e, dacă vrei rezultate, să fii consecvent. Până în punctul în care te-a convins. Și spui „gata, vreau să fiu așa!” Doar că nu știi de unde
Episodul 209 – Cum să îi faci pe oameni să le pese de brandul tău pe social media. 8 strategii eficiente.
Faci postări ca brand personal și nu ai reacții? Ai impresia că nimeni nu dă doi bani pe conținutul tău? E frustrant să nu ai ecou mai ales după ce petreci ore întregi scriind la conținut. Lucrez zilnic cu oameni care trec prin asta. Cel mai probabil ai o problemă să le generezi oamenilor emoții. De aceea nu te ajută să postezi doar conținut educațional, chestiuni virale sau glumițe.
Episodul 208 – Important: Brandul personal între autenticitate, transparență totală și vulnerabilitate
O regulă după care trăiesc și profesez este „Fii cine spui că ești, fă ce spui că faci și deține ce spui că ai”. Așa definesc eu autenticitatea în personal branding. Aud tot mai des că „social media nu e ceea ce pare”. Ca strateg de branduri personale, care încurajează oamenii să fie ei înșiși, nu are cum să nu mă îngrijoreze. Cine e responsabil că nu arată pe
Episodul 207 – Cele 3 instrumente care m-au ajutat cel mai mult la construcția brandului personal
În episodul 207 vorbesc despre cele 3 instrumente care m-au ajutat cel mai mult la construcția brandului personal. Subiectul mi-a fost inspirat de Andreea, o ascultătoare care mi-a trimis întrebarea ei folosind aplicația gratuită din podcast, AskManu. Sunt de părere că succesul în personal branding este efectul compus al mai multor tehnici, strategii și elemente combinate în timp. De aceea de obicei mă „feresc” să numesc 2-3 instrumente care
Episodul 206 – 20 de subiecte de postări care te vor ajuta să strălucești în Aprilie
Aprilie bate la ușă, iar dacă te întrebi ce să postezi ca brand personal, ca să fii mai aproape de audiența ta, episodul de podcast din această săptămână te va ajuta. În episodul 206 detaliez 20 de idei de postări care te ajută să ai un brand personal și business strălucitor în Aprilie. Sunt subiecte de postări care te arată carismatic, dar în același timp competent. Luna Aprilie e
Episodul 205 – 10 modalități prin care fac cercetare online și aflu ce vor de la mine potențialii clienți
În episodul 205 vorbesc despre cele 10 modalități prin care fac cercetare online să aflu ce vor de la mine potențialii clienți. E deosebit de important să știm ce vor de la noi oamenii care ne vor plăti, din cel puțin două aspecte Să știm ce produse să creăm pentru ei, în ce format, ce durată să aibă etc. Pentru a crea conținut online care să vorbească pe limba
Episodul 204 – Marele secret al ofertelor de brand personal – de ce unele merg bine și altele nu?
Din episodul 204 înveți cum să creezi oferte de brand personal care vând fără să vândă, în baza unui secret la care aparent oricine are acces, dar puțini știu să îl folosească în avantajul lor: oferta de brand personal reprezintă de fapt acces mai avantajos ca preț la profesionist. Majoritatea profesioniștilor consideră că produsul sau reducerea de preț este oferta și se chinuie să atragă clienți plătitori. Cei care
Episodul 203 – Cum să te nișezi fără să nu pierzi nimic din vedere
Din episodul 203 înveți cum să te nișezi simplu, rapid și ușor în personal branding cu ajutorul a două întrebări-cheie pe care le adresez clienților mei. După ce asculți îți va fi mai clar care este diferența dintre nișa ta de piață și diverse domenii din care poate proveni clientul ideal. Prima întrebare se referă la ce dorești să faci. „Pentru ce vrei să fii cel mai cunoscut?” Observă
Episodul 202 – Lorena Săroiu, creator pe TikTok: această rețea m-a învățat să renunț la perfecțiune
În episodul de podcast din această săptămână am o invitată pe care sunt mari șanse să o cunoști de pe TikTok și Instagram. Mă refer la Lorena Săroiu, Consilier în nutriție și lifestyle și creator de conținut în mediul online. Lorena este unul dintre primii oameni pe care am început să îi urmăresc TikTok în pandemie, unde postează conținut interesant și relevant despre mâncare, sport și viață sănătoasă în
Episodul 201 – Fluxul cel mai eficient să planifici teme de blog, newsletter, live-uri și postări pe social media
Pe scala lucrurilor care te enervează în munca ta, unde se află crearea de conținut de brand personal? La pragul 100….din 10?! Nu m-ar mira să fie așa: ca întreg procesul de creare de conținut să simți că îți macină permanent nervii… E deosebit de important să creezi și să postezi constant conținut În formate diferite Pe platforme diferite Cu subiecte diferite Cu durate diferite La ore diferite În
Episodul 200 – Câștigă 10 cărți de dezvoltare personală care mi-au schimbat viața
Îmi vine greu să cred că se întâmplă, dar iată că The Personal Brand Podcast a ajuns la 200 de episoade. La mulți ani, prieten ascultător! Mulțumesc din inimă că ești lângă mine în acest format audio! Pentru că asculți perspectivele mele despre business, personal branding, coaching și antreprenoriat feminin, podcastul a putut crește în 5 ani cum nici nu visam. Aniversarea din episodul 200 este și a ta,
Episodul 199 – Mini curs: cum arată un website bun de brand personal în 2025, cu Bianca Ionel
Ori de câte ori vorbesc despre websiteul de brand personal, văd cum se ridică sprâncene. E chiar atât de util? Cum arată unul bine făcut? Merită investiția? Trebuie să ne descrie perfecți? Cât de multe pagini / categorii să aibă? Câte produse să conțină? Cât de importante sunt freebies? Din punctul meu de vedere, websiteul e cel mai important asset de care orice brand personal dispune în mediul online.
Episodul 198 – 10 lecții pe care le-am învățat din găzduirea primului meu retreat
În acest episod împărtășesc cum a fost pentru mine să organizez primul retreat de personal branding în luna Decembrie 2024. Am adunat conștientizările într-un episod cu 10 lecții importante. Primele 5 sunt aspecte evidente, pe care cu siguranță le cunoști, iar eu doar le punctez. Ultimele 5 sunt lucruri mai puțin obișnuite, detalii care m-au mișcat, m-au impresionat și categoric mă lasă mai „bogată” în deservirea clienților la următorul
Episodul 197 – Ce să faci cu clienții care nu aplică tot ce învață de la tine (ceea ce te nemulțumește)
Una dintre cele mai mari lecții pe care le-am învățat în profesia de coach a fost să fiu atentă să nu mă identific cu rezultatele clienților. Dacă oferi servicii (dar nu numai) știi la ce mă refer: îți dorești succes pentru clienții tăi, vrei să aplice eficient, la timp și conform planificării ceea ce îi ghidezi. Când au succes, există tendința să te identifici cu reușita lor. Ești bun
Episodul 196 – În mintea Ludmilei Corlățeanu, Designer vestimentar, creatoarea brandului Milla Milla, despre implicațiile brandului personal în procesul de vânzare
Episodul 196 este primul din 2025 în care am o invitată în The Personal Brand Podcast și deschide seria de dialoguri din acest an cu diverși profesioniști din industrii diferite, în care ideea de „personal brand” e mai puțin tipică. De exemplu, industria fashion, unde în mod obișnuit se promovează brandul de haine. Pentru 2025, intenția mea este să demitizez cu exemple reale mentalitatea că doar coachii, consultanții sau
Episodul 195 – 15 subiecte pentru engagement și start bun cu audiențele în luna Ianuarie
Bine ai revenit la ceea ce te împlinește și îți dă sens, activitatea ta profesională din 2025! Fie că ai luat pauză de la promovare de Sărbători, fie ai fost vizibil pe alocuri, acum a sosit momentul să te adresezi din nou oamenilor care te ajută să îți îndeplinești menirea: urmăritori, abonați, cititori sau ascultători. În episodul de podcast din această săptămână îți prezint 15 subiecte de postări pentru