The Personal Brand Podcast

Este un show audio raw & autentic despre business făcut din pasiune, cu scopul de a-i motiva și încuraja pe ceilalți.

Vorbim despre brand personal, social media, trenduri, blogging, construirea unui business online, mindset, bani, carieră și viață în general.

În fiecare episod îmi propun să te inspir, să te motivez și să te înzestrez cu instrumentele necesare să îți poți crea simplu și cu bucurie cariera și viața la care visezi.

ASK MANU

Ai întrebări? Răspund în podcast! Spune-mi cum te pot ajuta și…nu uita să asculți episodul următor

Cum să câștigi mai mult și să lucrezi mai puțin timp

Episodul 83 – Cum să câștigi mai mult și să lucrezi mai puțin timp

Pierzi clienți sau maximizezi oportunitățile cu fiecare?Dacă vrei să construiești ceva durabil fără să te extenuezi, e momentul să îți iei clienți pe termen mediu și lung și să nu mai gândești businessul de azi pe mâine.Stabilește…
Episodul 82 – Cum am încasat 11k euro în 6 zile din septembrie fără să fac (aproape) nimic și poți reuși și tu monetizare brand personal

Episodul 82 – Cum am încasat 11k euro în 6 zile din septembrie fără să fac (aproape) nimic și poți reuși și tu

Dacă e adevărat că „banii fac lumea să se învârtă”, cu siguranță banii fac și afacerea ta să crească.Banii sunt obiectivul oricărui business, îți place sau nu. Cât timp ai un business, ești în joc pentru bani.Motivul…
Episodul 81 – 6 credințe ne-limitative (și de împuternicire) pe care orice profesionist trebuie să le aibă

Episodul 81 – 6 credințe ne-limitative (și de împuternicire) pe care orice profesionist trebuie să le aibă

Episodul de astăzi aduce perspective noi despre credințele pe care este bine să le aibă un profesionist.În acest moment se desfășoară o conversație globală despre credințe limitative. Cu cât se vorbește despre ele, cu atât…
Episodul 80 – Cum îți crești brandul și afacerea cu testimoniale de la clienți

Episodul 80 – Cum îți crești brandul și afacerea cu testimoniale de la clienți

În acest episod vorbesc despre unul din cele mai utile și valoroase tipuri de conținut pe care le poți folosi ca să îți crești brandul și afacerea.E vorba de conținut de la followers, fans și clienți numit User Generated…
Episodul 79 – Fiindcă „brânza e pe bani”. Cum monetizezi cu brandul personal?

Episodul 79 – Fiindcă „brânza e pe bani”. Cum monetizezi cu brandul personal?

Sa construiești brand personal este un efort concentrat. Nu doar că ești responsabil de propriul marketing, dar mai trebuie să găsești timp și pricepere să negociezi, să coordonezi o echipă de colaboratori și furnizori, să faci…
Episodul 78 – Ce am învățat de la vacanța de 45 de zile...și îți poate fi de folos și ție

Episodul 78 – Ce am învățat de la vacanța de 45 de zile…și îți poate fi de folos și ție

Acest episod este special în sensul că dezvălui detalii și concluzii (destul de) personale despre cum a fost să îmi iau prima dată în viață o vacanță de 45 de zile...de la muncă.Îți povestesc ce am învățat, ce a mers…
Episodul 77 – Stai de prea mult timp pe loc? Top primii 3 pași în branding personal

Episodul 77 – Stai de prea mult timp pe loc? Top primii 3 pași în branding personal

În episodul de astăzi răspund la una din cele mai populare întrebări care îmi sunt adresate pe social media: care sunt top primii 3 pași pe care trebuie să îi facem în branding personal?Internetul abundă de sfaturi să începi…
Episodul 76 – Cum să te branduiești consistent și să obții rezultate pe termen lung

Episodul 76 – Cum să te branduiești consistent și să obții rezultate pe termen lung

Consistența este procesul prin care obținem rezultate de durată.În orice domeniu ne dorim să avem succes, fie personal, fie profesional, e nevoie să fim „consistenți” ca lucrurile bune să se întâmple. Poate sună complicat,…
Episodul 75 – de la „NU MĂ ASCULTĂ NIMENI” la „AM MII DE OAMENI ALĂTURI DE MINE”: 8 modalități prin care crești o comunitate de brand personal

Episodul 75 – de la „NU MĂ ASCULTĂ NIMENI” la „AM MII DE OAMENI ALĂTURI DE MINE”: 8 modalități prin care crești o comunitate de brand personal

Știu că îți dorești să ai alături de tine cât mai mulți oameni, mai ales pe social media. În acest episod vorbesc despre cum poți construi o comunitate în jurul a cine ești profesional. Mai precis, cum ia naștere și crește…
Episodul 74 – 10 strategii să îți întărești brandul personal în caz de recesiune

Episodul 74 – 10 strategii să îți întărești brandul personal în caz de recesiune

Pericolul iminent al recesiunii globale te sperie?Nu poți opri o potențială criză economică, dar cu siguranță îți poți consolida brandul astfel încât impactul unei situații nefavorabile să fie minim.În acest episod…
Episodul 73 – Ce culori să alegi pentru brandul tău și de ce contează atât de mult

Episodul 73 – Ce culori să alegi pentru brandul tău și de ce contează atât de mult

În branding în general, culorile nu sunt doar culori. Sunt magneți cu care atragi potențialii clienți.Primul lucru de care să ții cont când îți alegi culorile de brand personal este psihologia culorilor. Acestea au puterea…
Episodul 72 – 10 criterii să evaluezi dacă ai un slogan bun

Episodul 72 – 10 criterii să evaluezi dacă ai un slogan bun

Sloganul este un element important din identitatea vizuală a brandului personal și pe cât este de important, pe atât dă bătăi de cap profesioniștilor.În ultimul episod The Personal Brand Podcast îți spun 10 criterii după…
EPISODUL 71 – 6 întrebări care te ajută să înțelegi cine ești, ce faci unic și ce valoare aduci

EPISODUL 71 – 6 întrebări care te ajută să înțelegi cine ești, ce faci unic și ce valoare aduci

Întrebarea „cum pot să-mi dau seama ce fac unic și ce valoare aduc” este ceva ce îi chinuiește pe mulți antreprenori. Știu fiindcă obișnuia să îmi dea și mie dureri de cap.Acest episod e special din cel puțin un punct…
Episodul 70 – De ce e foarte important să știi în ce stadiu se află afacerea ta

EPISODUL 70 – De ce e foarte important să știi în ce stadiu se află afacerea ta

Afacerea ta crește în etape. E important să știi în ce etapă te afli din două puncte de vedere:Primul - doar așa poți stabili cum să treci la nivelul următor și ce este nevoie să faci ca să crești.Al doilea – să…
EPISODUL 69 - Cea mai mare minciună care ți s-a spus despre brandul personal

EPISODUL 69 – Cea mai mare minciună care ți s-a spus despre brandul personal

De la „trebuie să ai mii de followers pe social media altfel nu ești văzut” la „nu începe până nu ai totul gata”, se spun multe minciuni despre brandul personal. Dar cea mai mare minciună pe care am auzit-o (din păcate repetată…
EPISODUL 68 - Ce subiecte să postezi...când nu știi despre ce să mai postezi pe perioada verii

EPISODUL 68 – Ce subiecte să postezi…când nu știi despre ce să mai postezi pe perioada verii

În inima verii, nu știi ce să mai postezi pe social media?Vara este perioada în care majoritatea oamenilor pleacă în vacanță și se bucură de timp frumos, ceea ce înseamnă că automat scade engagementul pe rețelele sociale.…
EPISODUL 67 - Cel mai bine păstrat secret cu care generez vânzări consistente

EPISODUL 67 – Cel mai bine păstrat secret cu care generez vânzări consistente

Te-ai gândit vreodată că lucrul cel mai bun pe care îl poți face ca să ai vânzări consistente în brandul tău personal este să ai mai multă grijă de tine?Dacă sună ciudat să știi că și mie mi s-a părut la început,…
EPISODUL 66 - Cum îmi organizez businessul vara

EPISODUL 66 – Cum îmi organizez businessul vara

Vrei vacanță, dar nu știi cum sa îți organizezi businessul și brandul personal vara?În 2022 îmi voi lua o lună și jumătate de vacanță. That’s a first! Am planificat această vară din luna ianuarie. Este ultima vacanță…
Episodul 65 - Cum să îți pregătești brandul personal pentru o vară relaxantă și profitabilă

EPISODUL 65 – Cum să îți pregătești brandul personal pentru o vară relaxantă și profitabilă

Vrei vacanță, dar vrei și brand personal profitabil pe timpul verii?Și eu la fel!Dacă munca ta e viața ta, vara probabil că îți este greu să iei vacanță. Dar știi că meriți timp liber și că ai nevoie de timp liber…
De ce activitatea pe Instagram e în cădere liberă și ce să faci ca brandul tău să nu fie afectat

EPISODUL 64 – De ce activitatea pe Instagram e în cădere liberă și ce să faci ca brandul tău să nu fie afectat

Ai impresia că activitatea ta pe Instagram e în cădere liberă în ultimele luni?Nu e doar o impresie, e realitatea. Instagram a schimbat atât de mult regulile jocului în ultima perioadă încât a reușit să bulverseze o mare…
Cel mai simplu, dar eficient truc pe care îl folosesc în perioadele dificile

Nu mai e niciun secret că în viață singura constantă este schimbarea. De suficient de multe ori încât să ne obosească, această schimbare se întâmplă înspre mai rău. În episodul 181 The Personal Brand Podcast vorbesc despre cum fac față situațiilor dificile, care sunt dese și de tot felul și pentru mine, ca și pentru tine, în timp ce încerci să îți construiești brandul personal. Cu un copil de

Lista de așteptare, blestem sau binecuvântare? Tot ce trebuie să știi dacă vrei să lucrezi cu waitlist în personal branding

Lista de așteptare este o tehnică de marketing și vânzări pe cât de veche, pe atât de inutilizată și necunoscută de către oamenii care vor să vândă cu brandul personal. Anul acesta, în 2024, am lucrat mai mult ca oricând cu tehnica Waitlist. Ultimele două lansări de cursuri online au avut listă de așteptare clasică, prin înscrierea pe email. În episodul 180 îți povestesc ce, cum, cât și cu

În episodul 179 ofer pentru prima dată detalii despre cum este organizat businessul meu de coach profesionist, după modelul ascensiunii în online. De ce acum? Pentru că din perspectiva modelului ascensiunii (numit și piramida produselor) acum, la 6 ani de când am început să ofer coaching ca serviciu general și branding personal ca serviciu de nișă, „piramida” de produse a afacerii mele este în sfârșit completă. Ultimul produs adăugat

Procesul exact prin care ofertele mele 1:1 sunt Sold-Out

Lucrezi în ședințe individuale sau de grup și ai dificultăți la înscriere, în sensul că apar prea puțini clienți? Episodul de podcast din această săptămână este exact ce îți trebuie să capeți perspective noi despre ce poți îmbunătăți ca să ai vânzări. În el vorbesc despre 10 lucruri pe care NU le fac, ca să fiu sold out la ofertele mele unu-la-unu. Pe 10 Septembrie a.c. am anunțat că

Cum ieși dintr-un blocaj creativ, în care nu ai chef să scrii sau să postezi?

După vara lui 2024, reîntoarcerea la birou a venit cu o lentoare ieșită din comun. Deși îmi era dor de munca mea și mă visam de câteva zile lucrând cu spor și inspirație, nu a fost chiar așa. Odată conectată cu noi sau vechi clienți în sesiunile de la început de Septembrie, am auzit același lucru: „am un blocaj creativ fantastic, nu am chef să postez nimic…ce să fac?”

Secretele să dezvolți produse de brand personal pe care clienții le iubesc - Partea 2

Partea a doua a seriei despre „cum să nu dezvolți un produs slab de brand personal” continuă cu episodul din această săptămână The Personal Brand Podcast. Ascultă Episodul 176 ca să descoperi alți 12 factori esențiali care asigură succesul a orice dorești să dezvolți și să vinzi în nume propriu. Printre altele, vei afla: Ce este metoda personală și de ce e atât de importantă în crearea unui produs;

Secretele să dezvolți produse de brand personal pe care clienții le iubesc - Partea 1

Cum ar fi să primești în dar o grilă cu 24 de secrete dovedite că funcționează să creezi produse de brand personal pe care clienții le vor iubi? Când clienții iubesc ce primesc, Devin automat ambasadori de brand. Te urmăresc intuitiv și proactiv pe rețelele sociale, îți consumă conținutul și vor mai mult. Au o experiență mai bună de utilizare a produsului. Obțin mai ușor rezultate în urma achiziției.

MINI GHID: află dacă ai experiența necesară să lansezi un curs online sau orice alt produs de brand personal

Să dezvolți un produs de brand personal e obligatoriu când vrei să ai o afacere scalabilă, prin care ajuți mai mulți oameni concomitent fără să îți pierzi sănătatea. Afacerile cresc cu vânzări. Vânzările cresc cu oferte. Ofertele sunt bazate pe produse. Așadar dacă vrei vânzări, ai nevoie de produse! Mulți antreprenori își doresc să lanseze produse proprii, dar se blochează încă de la faza de idee. Nu știu dacă

Greșeala pe care 99% dintre profesioniști o fac atunci când își creează produsele...și cum să te ferești de ea

În acest episod vorbesc despre adevăratul motiv din care produsele brandurilor personale nu merg bine la lansare și ce soluții sunt. Contrar opiniei publice, produsele nu eșuează fiindcă nu sunt „bune”, ci pentru că nu sunt create cu obiectivul potrivit în minte. Majoritatea profesioniștilor consideră că motivul principal pentru care creează și lansează produse, programe și servicii este să vândă, deci să monetizeze. Când vinzi ca să vinzi, nu

Episodul 172 - Cum să creezi doar produse bune de brand personal, care se vor vinde ușor

Indiferent că faci ceea ce faci profesional de o lună, un an sau zece ani, ai nevoie să creezi produse, programe sau servicii. De ce? Fiindcă altfel nu poți crește afacerea și brandul tău. Afacerile cresc cu vânzări. Vânzările cresc cu oferte. Ofertele au în centru produse. Nu ai cum să crești și să ajungi trăiești lifestyle-ul dorit dacă nu creezi și vinzi produse. Mulți profesioniști încearcă să amâne

Cum îți construiești prezența pe social media după o pauză sau o schimbare profesională

În acest episod prezint 10 pași să îți construiești o prezență eficientă ca brand personal pe rețelele sociale, dacă ai luat o pauză sau ai făcut o schimbare profesională. De obicei simțim nevoia să luăm pauze de comunicare online când au loc schimbări de direcție în viața și munca noastră, ceea ce înseamnă că pauza și schimbarea sunt corelate. Ai o problemă, o ai și pe cealaltă. Mulți profesioniști

12 modalități eficiente să îți definești prezența online

În episodul 170 ofer perspectiva mea asupra ceea ce înseamnă „o prezență bine definită online” atunci când vrei să ai un brand personal. Social media și Internetul joacă un rol deosebit de important în succesul brandurilor și afacerilor în ziua de azi și nu pot fi ignorate. În același timp, dacă primesc mai multă importanță decât se cuvine, pot deveni un coșmar. Nu de puține ori spun asta: în

Cea mai TARE carte din 2024 (și alte două care m-au fascinat)

În acest episod vorbesc despre cărți, subiect pe care îl iubesc (și sincer…de-abia așteptam să vină vara ca să pot spune Cărțile se întorc în The Personal Brand Podcast mai mult ca de obicei!) Vara avem cu toții timp mai mult pentru lectură. Iar dacă ești în căutare de cărți bune pentru minte, trup și suflet, cele 3 recomandări din episodul 169 îți garantez că te vor ajuta mult.

Secretul să creez ușor conținut online, pe care l-am învățat de la autorii de cărți

Să creezi constant conținut pentru brandul personal poate fi o activitate care îți toacă mărunt nervii, știu. Cu toții începem aproximativ din același loc, în care ideea să postezi zilnic, să creezi un blog post pe săptămână și să trimiți frecvent un newsletter valoros sperie. Când o să ai atâta timp și inspirație să le faci pe toate? Nu ți se întâmplă doar ție! Nu e nimic în neregulă

11 sfaturi rapide să crești mult vara aceasta

În episodul 167 The Personal Brand Podcast vorbesc despre paradoxul pe care cele 3 luni de vară le reprezintă pentru brandurile personale…să vrei mai mult timp liber, dar odată ce îl ai, să te sperie gândul că stai degeaba! Mai multe persoane m-au întrebat „Ce să facă vara și cum să abordeze lucrurile, pentru că activitatea este redusă și clienții, puțini”?? Te preocupă și pe tine acest aspect? Iată

5 formule de exprimare pe care le folosesc permanent în conținut și mă ajută să vând

Cât de des te gândești că atunci când vinzi prin conținut, cuvintele pe care le utilizezi sunt totul?… Când am devenit conștientă de acest lucru pentru prima dată, am avut un șoc.  A fost ciudat să descopăr dintr-o dată că: Tot ce spun Cum spun În ritmul în care o fac Cu intonația mea Cu modul tău meu a fraza Cu vocabularul folosit Cu sintaxa frazei așa cum o

Cum ar trebui să arate conținutul tău online, ca să rezoneze cu oamenii potriviți și să îi atragă spre tine?

Episodul 165 este răspunsul la întrebarea „Cum ar trebui să fie conținutul meu online, ca să rezoneze cu oamenii potriviți și să îi atragă spre mine?” În el prezint cele 7 caracteristici pe care consider că orice articol de blog, postare, newsletter este bine să le aibă, astfel încât să deschidă inimile și creierele oamenilor și simultan să îi aducă mai aproape de vânzare.

8 lucruri mai puțin știute din munca mea

Acesta este un episod special, în care te invit în culisele muncii mele ca strateg de branduri personale și coach. Dar și ca antreprenor, mamă, fiică și soție. Ideea să înregistrez episodul 164 a venit în urma unei postări pe care am făcut-o pe rețelele sociale. În postarea cu pricina am prezentat – cu bune și mai puțin bune – ce experimentez eu de 6 ani de, când vorbesc

Ce te împiedică să ai o audiență care te apreciază și îți iubește conținutul

Întreabă pe oricine a reușit să construiască o audiență activă și implicată pe rețelele sociale, pe blog sau newsletter și vei vedea că acea persoană vinde bine și se simte împlinită. Să ai o audiență care te iubește și apreciază conținutul tău e un pas definitoriu spre profitabilitate. De aceea nu e de-ajuns să ai doar simpli followers. A fi urmărit de niște oameni care îți consumă conținutul pasiv

Ce au în comun brandul personal, crearea de conținut și Războiul Stelelor? Așa cum vei descoperi din acest episod, e vorba de „efectul Jedi”, o tehnică de milioane folosită în serial, pe care este bine să o utilizezi și tu când creezi postări, articole de blog sau newslettere pentru clientul tău. Cu toții creștem cu povești și acceptăm că fiecare are un erou. Ei bine, în povestea clientului tău,

banner homepage