Episodul 180 – Lista de așteptare, blestem sau binecuvântare? Tot ce trebuie să știi dacă vrei să lucrezi cu waitlist în personal branding
Lista de așteptare este o tehnică de marketing și vânzări pe cât de veche, pe atât de inutilizată și necunoscută de către oamenii care vor să vândă cu brandul personal.
Anul acesta, în 2024, am lucrat mai mult ca oricând cu tehnica Waitlist. Ultimele două lansări de cursuri online au avut listă de așteptare clasică, prin înscrierea pe email.
În episodul 180 îți povestesc ce, cum, cât și cu ce echipamente fac ca să am liste de așteptare.
Vorbesc despre:
- Ce este exact o listă de așteptare pentru un brand personal
- Cum știi că e momentul să lucrezi cu listă de așteptare – care sunt semnele exacte
- Cum se creează
- Cum ajungi să colectezi emailurile oamenilor pe listă
- Ce faci cu ele odată colectate
- Cum vinzi către oamenii de pe listă
- Care este rata de conversie la care să te aștepți realist
- Care sunt beneficiile utilizării
- Unde greșesc majoritatea profesioniștilor legat de lista de așteptare
Simplul fapt de a avea o listă de așteptare, pentru că toți fac asta și e la îndemână, nu o să îți aducă suficiente vânzări.
Faci listă de așteptare când brandul personal e proeminent și deja prezent pe piață. Dacă faci asta înainte ca suficienți oameni să știe de tine, pregătește-te să nu ai prea multe înscrieri.
Așadar, întâi construiești brandul personal, apoi lucrezi cu lista de așteptare.
Despre toate acestea vorbesc pe larg în episodul 180.
ASK MANU
Ai întrebări? Răspund în podcast! Spune-mi cum te pot ajuta și…nu uita să asculți episodul următor
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!