Episodul 173 – Greșeala pe care 99% dintre profesioniști o fac atunci când își creează produsele…și cum să te ferești de ea
În acest episod vorbesc despre adevăratul motiv din care produsele brandurilor personale nu merg bine la lansare și ce soluții sunt.
Contrar opiniei publice, produsele nu eșuează fiindcă nu sunt „bune”, ci pentru că nu sunt create cu obiectivul potrivit în minte.
Majoritatea profesioniștilor consideră că motivul principal pentru care creează și lansează produse, programe și servicii este să vândă, deci să monetizeze. Când vinzi ca să vinzi, nu ai observat că banii nu vin? Ai vânzări atunci când produsul tău chiar rezolvă o problemă reală de pe piață, ceva ce pe oameni îi doare și sunt dispuși să obțină soluționarea.
În schimbul soluției, te plătesc cât le ceri.
Tu, ca brand personal, ai impact și influență, plus profit. Clienții au problema rezolvată. Iată cum cererea întâlnește oferta în personal branding.
Sună frumos, dar este un proces care necesită răbdare și să fii mereu aproape de clienții ideali. Eu fac o prioritate din a asculta ce îmi spun posibilii cumpărători, urmăritorii pe rețelele sociale, abonații la newlestter, evident și ascultătorii The Personal Brand Podcast.
Creez produse pentru că ei o cer sau îmi sugerează că ar cumpăra. Nu fiindcă vreau eu! Este o obiectivitate sănătoasă în munca mea. Mă ajută să rămân implicată detașat în ceea ce creez.
Descoperă mai multe în episodul 173.
ASK MANU
Ai întrebări? Răspund în podcast! Spune-mi cum te pot ajuta și…nu uita să asculți episodul următor
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!