Episodul 178 – Procesul exact prin care ofertele mele 1:1 sunt Sold-Out

Lucrezi în ședințe individuale sau de grup și ai dificultăți la înscriere, în sensul că apar prea puțini clienți?

Episodul de podcast din această săptămână este exact ce îți trebuie să capeți perspective noi despre ce poți îmbunătăți ca să ai vânzări. În el vorbesc despre 10 lucruri pe care NU le fac, ca să fiu sold out la ofertele mele unu-la-unu.

Pe 10 Septembrie a.c. am anunțat că mă întorc la birou după vacanță și am pregătit o ofertă cu 50% reducere la produsele 1:1. Oferta ar fi trebuit să dureze aproximativ două săptămâni și jumătate. A devenit sold-out din prima săptămână.

Două săptămâni în care oferta să fie live nu este un interval aleatoriu sau stabilit pentru că „alții” fac așa, ci e testat pe audiența mea în ultimii 5-6 ani. Știu din experiența anterioară că audiența mea are nevoie de aproximativ 2 săptămâni să acționeze la lansări, oferte, înscrieri etc.

Audiența ta cât timp are nevoie să reacționeze la oferte?

***

În oferta Back to Work au fost incluse toate produsele 1:1. Poate te gândești că am multe…dimpotrivă, ofer doar 3 produse individuale cu mine. Fiindcă știu că Less Is More în branding personal!

Acestea sunt:

  1. Brand Personal de la A la Z, program de construcție a brandului personal de 10 săptămâni. Preț la ofertă, 2850 Euro + TVA.
  2. Profitable Business for Coaches, program de mentorat în business de 12 luni. Preț la ofertă, 2400 Euro + TVA.
  3. SpeedUp!, sesiune de deblocare & clarificare în branding personal de 90 de minute. Preț la ofertă, 125 Euro + TVA.

După cum observi, sunt puține produse și toate Premium, în consecință necesită investiții semnificative.

Tu câte produse ai în portofoliu și ce investiții necesită?

***

Ca tine, și eu lucrez într-un model „man/hour”, adică făcând livrare live către clienți, timpul meu este limitat pentru 1:1. În fiecare lună pot lucra liniștită cu un anumit număr de clienți noi, care se suprapun peste clienți existenți, conferințe, speakershipuri și alte lucruri pe care le fac.

Când anunț oferte sunt foarte atentă la timp și agendă. Știu că pot „înrola” în jur de 5 clienți noi în fiecare lună, ca să nu o iau razna, să nu fac greșeli și să îmi mențin energia și propria stare de bine sus.

Nu este o opțiune să muncesc până la epuizare. În coaching, ca în toate meseriile de ghidaj, educare, dezvoltare, pui la bătaie în sesiunile 1:1 nu doar cunoștințele de specialist, ci energia ta vitală. Eu am grijă să nu mă supra aglomerez de clienți, ca să îi pot deservi bine.

Tu câți clienți poți înrola pe lună realist, fără să pierzi energie și motivație?

***

(Doar) La programele 1 și 2, pentru că  sunt produse Premium, ofer un call de clarificare și calificare potențialilor clienți. Ei îmi pot pune întrebări, în caz că au nelămuriri; eu le pun întrebări ca să mă asigur că suntem oamenii potriviți în programul potrivit.

Aceste call-uri sunt super eficiente, durează 30 de minute; în ele nu fac vânzare. Vânzarea se întâmplă pe website, unde am Landing Pages detaliate.

În felul acesta, call-urile de calificare sunt o oportunitate plăcută să descopăr oameni noi și nu mă epuizează. Multă lume pierde timpul în call-uri de cunoaștere, vânzare etc. Mie îmi place să fiu super-eficientă, nu doar pentru mine, dar și pentru client. Cu cât suntem mai preciși, cu atât mai bine pentru ambele părți.

Slot-urile de programare la call-uri sunt deschise în aplicația Calendly, unde cei interesați se programează singuri.

Îți este clar unde vinzi tu, concret?

***

În crearea ofertelor mele ca brand personal nu merg pe cărări bătute, schemele piramidale sau lecții date de falși experți pe Internet, de îmbogățire rapidă. Nu fac multe lucruri pe care le văd peste tot, repetate inutil.

Mizez pe ceea ce mi se potrivește, e în concordanță cu valorile mele și realizabil dpdv al agendei de lucru.

Îți spun ce anume NU fac, ca să fiu sold out în 1:1, în episodul 178 The Personal Brand podcast.

ASK MANU


Ai întrebări? Răspund în podcast! Spune-mi cum te pot ajuta și…nu uita să asculți episodul următor


0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *