Episodul 196 – În mintea Ludmilei Corlățeanu, Designer vestimentar, creatoarea brandului Milla Milla, despre implicațiile brandului personal în procesul de vânzare
Episodul 196 este primul din 2025 în care am o invitată în The Personal Brand Podcast și deschide seria de dialoguri din acest an cu diverși profesioniști din industrii diferite, în care ideea de „personal brand” e mai puțin tipică. De exemplu, industria fashion, unde în mod obișnuit se promovează brandul de haine.
Pentru 2025, intenția mea este să demitizez cu exemple reale mentalitatea că doar coachii, consultanții sau trainerii pot face branding personal. Iar invitata din episodul 196, care are un business de creație și producție, ne oferă un exemplu foarte bun.
Este vorba de Ludmila Corlățeanu, Designer vestimentar și creatoarea brandului Milla Milla. Pentru a-și promova mai mult hainele, a ales altceva decât ce era „obișnuit” pentru ea și afacerea ei. Deși creează rochii sub brandul Milla Milla, Ludmila se promovează mai mult în nume propriu.
În discuția din acest episod am încercat să pătrund în mintea ei, să aflu de ce face personal branding, cum o ajută să vândă mai multe rochii și care sunt provocările de a vorbi mai mult despre ea într-o industrie în care majoritatea vorbesc despre haine.
Povestea Ludmilei este una autentică despre succes și lecții, suișuri și coborâșuri. Ludmila povestește cum a afectat-o pandemia, ce a învățat atunci și cum a ajuns la concluzia să își dezvolte brandul personal.
Sper să te ajute să înțelegi că fiecare brand personal e diferit, nu există două povești sau destine similare. Și că ai tot ce îți trebuie să reușești.
ASK MANU
Ai întrebări? Răspund în podcast! Spune-mi cum te pot ajuta și…nu uita să asculți episodul următor
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!