Episodul 205 – 10 modalități prin care fac cercetare online și aflu ce vor de la mine potențialii clienți
În episodul 205 vorbesc despre cele 10 modalități prin care fac cercetare online să aflu ce vor de la mine potențialii clienți.
E deosebit de important să știm ce vor de la noi oamenii care ne vor plăti, din cel puțin două aspecte
- Să știm ce produse să creăm pentru ei, în ce format, ce durată să aibă etc.
- Pentru a crea conținut online care să vorbească pe limba lor și să îi ajute să își rezolve problema la care suntem experți.
Am observat din lucrul individual și în grup cu mii de oameni că există o tendință de supra-complicare a acestui proces de cercetare a nevoilor potențialilor clienți de brand personal.
Mai ales dacă ești începător, nu o să te ajute să te complici în cercetare, pentru că te va copleși.
Când se întâmplă să fie copleșiți, mulți profesioniști renunță la partea de cercetare a clientului și din păcate ajung să
- Lanseze produse pentru ei, nu pentru clienți. Am mai vorbit despre cât de periculos e acest aspect în business, să fii precum Narcis îndrăgostit de produsele tale. Va fi greu să vinzi ceva ce oamenii poate nu își doresc, dar tu crezi nebunește în idee.
- Scrie conținut pe lângă subiect. Nu glumesc, chiar pe lângă sunt unele postări pe care le fac profesioniștii care lucrează la brandul personal și apoi se frustrează că nu a reacționat nimeni.
Online-ul este un tool fantastic de cercetare, e 100% gratis și disponibil oricând. Singura condiție e să îl utilizezi strategic, 30 de minute pe zi, ca să afli ce vor de la tine potențialii clienți.
Descoperă nu mai puțin de 10 tehnici pe care le folosesc cu succes de ani de zile să aflu ce vor oamenii de la mine în mediul online.
ASK MANU
Ai întrebări? Răspund în podcast! Spune-mi cum te pot ajuta și…nu uita să asculți episodul următor
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!