The Personal Brand Podcast
Este un show audio raw & autentic despre business făcut din pasiune, cu scopul de a-i motiva și încuraja pe ceilalți.
Vorbim despre brand personal, social media, trenduri, blogging, construirea unui business online, mindset, bani, carieră și viață în general.
În fiecare episod îmi propun să te inspir, să te motivez și să te înzestrez cu instrumentele necesare să îți poți crea simplu și cu bucurie cariera și viața la care visezi.
Episodul 86 – Cum am creat primul meu program 100% online și poți să o faci și tu
În acest episod vorbesc despre cum am creat primul meu program 100% online. În episodul 86 spun ce am făcut, cum am făcut și cum poți să o faci și tu cu propriul curs sau orice produs digital dorești să lansezi. Cursul Intensiv de Brand Personal Online este inspirat de peste 450 de clienți și reprezintă promisiunea mea că poți învăța cum să îți construiești brandul personal în 8
Episodul 85 – 10 modalități prin care brandul personal te ajută să economisești bani
Acesta este un episod despre a învăța să economisești bani cu ajutorul brandului personal. De la diverse colaborări la speaker opportunities, de la afilieri cu branduri mari la sponsorizări, de la paid partnerships prin agenții de marketing la posibilitatea de a ajunge la zeci de mii de oameni gratis pe social media…există numeroase modalități să economisești bani odată ce îți construiești brandul personal. Brandul personal și economisirea Dacă vrei
Episodul 84 – Strategii să îți scalezi businessul cu ajutorul brandului personal
Acest episod este pentru tine îndeosebi dacă lucrezi în industria de servicii: coaching, consultanță, ghidaj, terapie, educație în general și educație online, social media management, content creation, avocatură, arhitectură, medicină, nutriție, fitness etc. Din el afli care sunt cele mai bune strategii să îți scalezi afacerea și cum contribuie brandul personal la creșterea ta. Brandul personal și scalarea businessului Odată ce își deschid un business, majoritatea profesioniștilor vor să
Episodul 83 – Cum să câștigi mai mult și să lucrezi mai puțin timp
Pierzi clienți sau maximizezi oportunitățile cu fiecare? Dacă vrei să construiești ceva durabil fără să te extenuezi, e momentul să îți iei clienți pe termen mediu și lung și să nu mai gândești businessul de azi pe mâine. Stabilește ce poți vinde astfel încât următorul client care intră în afacerea ta să stea cu tine doi – trei ani, nu o lună sau preț de o comandă online… Crește
Episodul 82 – Cum am încasat 11k euro în 6 zile din septembrie fără să fac (aproape) nimic și poți reuși și tu
Dacă e adevărat că „banii fac lumea să se învârtă”, cu siguranță banii fac și afacerea ta să crească. Banii sunt obiectivul oricărui business, îți place sau nu. Cât timp ai un business, ești în joc pentru bani. Motivul pentru care încă nu ai banii pe care îi meriți, nu vinzi ușor cursul, programul, serviciul tău este că încă nu ți-ai construit un brand personal. Chiar și cu un
Episodul 81 – 6 credințe ne-limitative (și de împuternicire) pe care orice profesionist trebuie să le aibă
Episodul de astăzi aduce perspective noi despre credințele pe care este bine să le aibă un profesionist. În acest moment se desfășoară o conversație globală despre credințe limitative. Cu cât se vorbește despre ele, cu atât rolul lor este mai potențat. Eu îți propun în schimb să facem opusul. Să vorbim despre gândurile care împuternicesc un profesionist. Credințe limitative versus credințe ne-limitative În branding personal, credințele limitative nu îți
Episodul 80 – Cum îți crești brandul și afacerea cu testimoniale de la clienți
În acest episod vorbesc despre unul din cele mai utile și valoroase tipuri de conținut pe care le poți folosi ca să îți crești brandul și afacerea. E vorba de conținut de la followers, fans și clienți numit User Generated Content (UGC). UGC este extraordinar pentru că îți ia de pe umeri povara creării de conținut. Te ajută să vorbești despre tine fără să simți că te lauzi singur.
Episodul 79 – Fiindcă „brânza e pe bani”. Cum monetizezi cu brandul personal?
Sa construiești brand personal este un efort concentrat. Nu doar că ești responsabil de propriul marketing, dar mai trebuie să găsești timp și pricepere să negociezi, să coordonezi o echipă de colaboratori și furnizori, să faci oferte, să creezi conținut șamd. Toate acestea…pentru ce? Pentru a monetiza. În acest episod răspund la întrebarea care se află pe buzele tuturor profesioniștilor: „Cum monetizez cu brandul meu?” Cum exact faci bani
Episodul 78 – Ce am învățat de la vacanța de 45 de zile…și îți poate fi de folos și ție
Acest episod este special în sensul că dezvălui detalii și concluzii (destul de) personale despre cum a fost să îmi iau prima dată în viață o vacanță de 45 de zile…de la muncă. Îți povestesc ce am învățat, ce a mers bine, ce a mers mai puțin bine, ce aș repeta, ce aș face diferit și ce aș face mai mult data viitoare. Ca și în cazul tău –
Episodul 77 – Stai de prea mult timp pe loc? Top primii 3 pași în branding personal
În episodul de astăzi răspund la una din cele mai populare întrebări care îmi sunt adresate pe social media: care sunt top primii 3 pași pe care trebuie să îi facem în branding personal? Internetul abundă de sfaturi să începi prin a-ți defini brandul, dar știu că stai și te întrebi…și cum exact să încep? Ascultă episodul să afli detalii. 3 pași cu care începi în siguranță În acest
Episodul 76 – Cum să te branduiești consistent și să obții rezultate pe termen lung
Consistența este procesul prin care obținem rezultate de durată. În orice domeniu ne dorim să avem succes, fie personal, fie profesional, e nevoie să fim „consistenți” ca lucrurile bune să se întâmple. Poate sună complicat, dar nu este. E vorba de a avea frecvență și regularitate. Desigur că e nevoie de consistență și în branding personal. Dar ai încercat să fii consistent în promovare, creare de conținut, trimitere de
Episodul 75 – de la „NU MĂ ASCULTĂ NIMENI” la „AM MII DE OAMENI ALĂTURI DE MINE”: 8 modalități prin care crești o comunitate de brand personal
Știu că îți dorești să ai alături de tine cât mai mulți oameni, mai ales pe social media. În acest episod vorbesc despre cum poți construi o comunitate în jurul a cine ești profesional. Mai precis, cum ia naștere și crește comunitatea ta de brand personal. Ce funcționează cu adevărat sunt dialogul, autenticitatea, generozitatea și grija. Și mai există un ingredient-cheie pe care îl afli după ce asculți episodul.
Episodul 74 – 10 strategii să îți întărești brandul personal în caz de recesiune
Pericolul iminent al recesiunii globale te sperie? Nu poți opri o potențială criză economică, dar cu siguranță îți poți consolida brandul astfel încât impactul unei situații nefavorabile să fie minim. În acest episod de podcast îți spun care sunt cele 10 strategii care te vor ajuta să rămâi în picioare indiferent ce se întâmplă. Fiecare strategie e valoroasă individual, dar împreună cele 10 sunt imbatabile. Odată ce le adopți
Episodul 73 – Ce culori să alegi pentru brandul tău și de ce contează atât de mult
În branding în general, culorile nu sunt doar culori. Sunt magneți cu care atragi potențialii clienți. Primul lucru de care să ții cont când îți alegi culorile de brand personal este psihologia culorilor. Acestea au puterea de a influența comportamentul consumatorilor. Când culoarea ta de brand atrage oamenii și îi face să se simtă bine, iau mai ușor decizia de a lucra cu tine. Deci ceea ce ai de
Episodul 72 – 10 criterii să evaluezi dacă ai un slogan bun
Sloganul este un element important din identitatea vizuală a brandului personal și pe cât este de important, pe atât dă bătăi de cap profesioniștilor. În ultimul episod The Personal Brand Podcast îți spun 10 criterii după care îți stabilești un slogan care să te reprezinte, să îți fie drag să îl pronunți, iar când o faci….să devină memorabil. Există două elemente-cheie ale identității vizuale ale oricărui brand, așadar inclusiv
EPISODUL 71 – 6 întrebări care te ajută să înțelegi cine ești, ce faci unic și ce valoare aduci
Întrebarea „cum pot să-mi dau seama ce fac unic și ce valoare aduc” este ceva ce îi chinuiește pe mulți antreprenori. Știu fiindcă obișnuia să îmi dea și mie dureri de cap. Acest episod e special din cel puțin un punct de vedere: Este un episod-workshop, adică lucrăm împreună cu pix și agendă, iar la final ai răspunsuri concrete pe hârtie. Îți pun 6 întrebări care mi-au fost adresate
EPISODUL 70 – De ce e foarte important să știi în ce stadiu se află afacerea ta
Afacerea ta crește în etape. E important să știi în ce etapă te afli din două puncte de vedere: Primul – doar așa poți stabili cum să treci la nivelul următor și ce este nevoie să faci ca să crești. Al doilea – să știi când să începi să lucrezi la brandul personal. Fiecare din aceste 3 etape are aspecte specifice. Cu cât le cunoști mai bine, cu atât
EPISODUL 69 – Cea mai mare minciună care ți s-a spus despre brandul personal
De la „trebuie să ai mii de followers pe social media altfel nu ești văzut” la „nu începe până nu ai totul gata”, se spun multe minciuni despre brandul personal. Dar cea mai mare minciună pe care am auzit-o (din păcate repetată des) este „trebuie să știi totul în meseria ta!” Raționamentul din spatele acestei convingeri este că e nevoie să știi totul legat de ceea ce faci, ca
EPISODUL 68 – Ce subiecte să postezi…când nu știi despre ce să mai postezi pe perioada verii
În inima verii, nu știi ce să mai postezi pe social media? Vara este perioada în care majoritatea oamenilor pleacă în vacanță și se bucură de timp frumos, ceea ce înseamnă că automat scade engagementul pe rețelele sociale. Acest lucru te poate băga fără să realizezi într-o spirală a tăcerii: nu mai postezi nimic, fiindcă oricum oamenii nu reacționează. Cea mai mare greșeală pe care o fac profesioniștii pe
EPISODUL 67 – Cel mai bine păstrat secret cu care generez vânzări consistente
Te-ai gândit vreodată că lucrul cel mai bun pe care îl poți face ca să ai vânzări consistente în brandul tău personal este să ai mai multă grijă de tine? Dacă sună ciudat să știi că și mie mi s-a părut la început, până când am obosit să fac și una și cealaltă. Am obosit să alerg fără direcție. Am obosit să mă îndoiesc de mine însămi. Și am