pandemie

Scriu acest articol în 20.10.2020, în condiții de pandemie, cu copilul acasă (grădi e închisă), restaurante și cafenele închise, obligativitatea purtării măștii în spațiile publice șamd. Devine tot mai clar faptul că vom continua să facem afaceri în mediul online cel puțin acest sfârșit de an și anul viitor.

Dacă încă nu știi cine ești dar vrei să faci business cu asta – urmează luni critice pentru tine.

Dacă încă nu ai o prezență online, nu am vești bune.

Iată 20 de motive să îți construiești ACUM un brand personal

  1. TU ești afacerea ta. În 2020, toate afacerile au nevoie de un brand. La fel și tu.
  2. Mai ales dacă vrei succes la scară largă cu ceea ce faci, cel mai important rol al tău este să fii Chief Marketing Officer-ul afacerii tale.
  3. Competiția se ascute, mai ales în pandemie.
  4. Toată lumea vorbește – în online acum și 99% și anul viitor! – nu te ajută sfaptul că tu taci. Prin personal branding îți găsești vocea și poți începe să o comunici imediat.
  5. În contextul Covid-19, reinventarea e cheia supraviețuirii/creșterii multor profesioniști. Ai nevoie să te adaptezi contextului, nu poți continua să faci ceea ce ai făcut până acum și să aștepți rezultate diferite. Ai nevoie să devii un brand!
  6. Ai o șansă uriașă să te faci cunoscut exact așa cum ești, cu ceea ce deții și știi să faci. Nu e nevoie să fii mai deștept, mai bogat, mai experimentat decât ești. Ești OK exact așa cum ești!
  7. Oamenii vor să facă afaceri cu alți oameni mai mult ca oricând, nu cu branduri de companie.
  8. În Era Indivizilor, ai nevoie să te diferențiezi bine de restul pieței.
  9. După decenii în care brandurile au făcut marketing rece, în Noua Umanitate brandurile spun povești. Clienții vor să audă povești, nu mesaje seci. Prin personal branding spui o poveste.
  10. Online-ul îți oferă acum oportunități de a ajunge la zeci de mii de oameni, pe care nicio altă generație nu le-a avut. Stăpânește jocul online și afacerea ta va înflori.
  11. Marketingul clasic, rece, nu mai funcționează. Toate brandurile mari caută noi modalități de a transmite emoție. Ca ființă umană, tu deja ai emoția în tine. Tot ce ai de făcut este să o comunici.
  12. Capeți sens și direcție nu doar în business, ci și în viață. Să capeți sens conduce la salvarea/creșterea afacerii tale.
  13. Ajuți sute, mii de oameni, iar asta este de neprețuit. Prin brand personal lași o moștenire lumii, te conectezi cu oamenii a un nou nivel, existența ta capătă însemnătate.
  14. Afli cu adevărat cine ești și ce îți place să faci. Nu mai bâjbâi, nu mai ghicești, nu te mai răzgândești. Totul devine clar pentru tine.
  15. Îți afli valoarea! O oferi potențialilor clienți și datorită ei, clienții capătă încredere în tine. Toate brandurile vor clienți care să aibă încredere în ele!
  16. Singura constantă e schimbarea. În zilele noastre, antreprenorii închid un business și deschid altul ușor, iar profesioniștii din companii schimbă joburi des. Nu mai suntem generația părinților noștri, care au stat la același job 30 de ani. Brandul personal – haloul de încredere pe care îl creezi în jurul tău – transcende timp și situații. Te va ajuta tot restul carierei.
  17. Oamenii vor vorbi oricum despre tine. 99,9% din situații, vor spune neadevăruri. Prin brand personal îți spui singur, proactiv, povestea TA lumii. În felul acesta te asiguri că oamenii află adevărul despre tine.
  18. Vrem educatie
  19. Ai un mesaj important de spus.
  20. În cele din urmă, nu e vorba despre branding sau marketing. E vorba despre viață! Brandul personal înseamnă să trăiești și să lucrezi așa cum vrei și să poveștești despre asta lumii. A-ți construi ACUM brandul personal înseamnă a începe imediat să trâiești lifestyle-ul dorit. Iar asta se traduce prin A FI FERICIT.

 

Foto de pe Unsplash.

Shine On,

Manu