Ce aș fi vrut să știu despre personal branding când am început
Ce aș fi vrut să știu despre marketing & comunicare în general (și personal branding, copilul tânăr și teribil al marketingului în special) când am început?
Sunt om de comunicare dintotdeauna…adică din anul 2000. Sună ca și cum aș vorbi de altă eră? E adevărat, în primii mei ani de muncă am folosit asiduu fax-ul și eram geloasă pe oricine avea pager!…Dar înapoi în prezent!
A trecut suficient timp încât să îmi dau seama că marketing și comunicare nu înseamnă mesaje perfecte, echipe uriașe, control și totul roz, bugete semnificative, speech-ul fără cusur, tehnologie de ultimă oră sau să nu ai vreodată emoții în public.
Am realizat în toți acești ani că e vorba despre viață. Viața trăită zi de zi.
Să faci personal branding nu înseamnă doar să o spui sau să dezvolți strategii complicate după luni (ani?) de ruminații… E despe cum îți trăiești fiecare zi.
Vrei să ai un brand personal? Începe prin a te întreba
- Ce faci chiar acum, azi?
- De ce există business-ul tău?
- De ce contează ceea ce faci?
Shine On,
Manu