The Personal Brand Podcast
Este un show audio raw & autentic despre business făcut din pasiune, cu scopul de a-i motiva și încuraja pe ceilalți.
Vorbim despre brand personal, social media, trenduri, blogging, construirea unui business online, mindset, bani, carieră și viață în general.
În fiecare episod îmi propun să te inspir, să te motivez și să te înzestrez cu instrumentele necesare să îți poți crea simplu și cu bucurie cariera și viața la care visezi.
Episodul 118 – Fă-ți calculele! Cum și ce să aduni din tot ceea ce faci, ca să vinzi mai ușor în perioade dificile
Episodul 118 este inspirat dintr-o postare pe care am făcut-o pe social media, despre importanța de a ține o „evidență cuantificabilă” a brandului personal atunci când vrei mai mulți clienți plătitori. Mă refer la activitatea strategică de a cuantifica, măsura și analiza tot ceea ce poate fi cuantificat în munca ta și transformat în mesaje de brand. Despre BMW se știe câte mașini noi produce anual, câți clienți are
Episodul 117 – Recesiunea economică și brandul personal: oferi o soluție sau rezolvi o problemă?
În episodul 117 vorbesc despre importanța de a înțelege ce vor clienții în perioade de recesiune și ce să faci cu brandul personal, astfel încât să le traversezi cu bine. Cumpărători există și în criză, dar se comportă diferit la achiziție. În esență, vor 4 lucruri: Să fie siguri că fac o investiție bună. Recesiunea nu e un moment bun să facă investiții păguboase. Să primească mai multă valoare
Episodul 116 – DO’S & DON’TS: Cel mai subapreciat și cel mai supraapreciat aspect în branding personal online în acest moment
În acest episod combat gura lumii, care nu doar că nu tace niciodată, dar și emite opinii neavizate despre ce ar trebui să facă un profesionist care dorește să aibă brand personal online. În episodul 116 vorbesc despre cel mai subapreciat și supraapreciat aspect în branding personal în acest moment. Subapreciat înseamnă neutilizat la potențialul maxim. Supraapreciat pentru mine este ceva umflat ca o gogoașă, fără bază reală. În
Episodul 115 – Cele 10 tehnici prin care devii mai prietenos pe social media, fără să pierzi respectul profesional
În episodul 115 vorbesc despre cum poți să devii mai prietenos cu audiențele tale pe social media, astfel încât oamenii să se deschidă să vorbească cu tine, însă în același timp să te respecte și să nu ajungă să te deranjeze. Pentru majoritatea profesioniștilor, să se apropie de audiențele lor online este dificil și reprezintă o formă de ieșire din zona de confort. Poți ajunge să te simți confortabil
Episodul 114 – Nișarea: sfaturi utile pentru a gestiona cel mai dificil exercițiu de branding personal
În episodul 114 vorbesc despre procesul nișării în branding personal, atunci când profesionistul crede că se află pe două sau mai multe nișe și are mai multe avataruri de client ideal. Dacă te afli în această situație, știi cât de dificil este să iei o hotărâre referitoare la direcția unică în care vei merge – profesional vorbind – mai departe. Există idei preconcepute, mituri și aspecte necunoscute legate de
Episodul 113 – Să rezolvăm dilema: cum procedezi dacă ai deja o firmă, iar acum vrei și brand personal?
În acest episod, inspirat de conversațiile cu clienții mei, răspund la o întrebare presantă și foarte populară: Ce faci dacă deja ai creat un brand de firmă, dar acum simți că este momentul să virezi spre brand personal? În această situație se află mulți profesioniști care au creat o firmă din pasiune în urmă cu 5-10 ani. Lucrurile au mers din inerție, au existat și există vânzări. Sentimentul general
Episodul 112 – 10 principii de respectat dacă vrei să ai tot timpul fotografii bune pentru social media
Subiectul din episodul 112 îi preocupă pe toți profesioniștii care vor să își construiască un brand personal pe social media, anume ce să facă și cum să se organizeze, astfel încât să aibă fotografii bune tot timpul, fără stres. Fotografiile te ajută să faci branding personal vizual și să stabilești de 60.000 de ori mai repede o conexiune cu audiența decât o faci prin cuvinte. Așadar joacă un rol
Episodul 111 – Cum îmi organizez săptămâna de lucru, ca să bifez ceea ce îmi doresc profesional și să am timp pentru mine și familie
Sunt 5 ani de când am pornit pe drumul coachingului profesionist, și una din întrebările frecvente pe care le-am primit în tot acest timp este „cum reușești să te organizezi să le faci pe toate?” Răspunsul meu e simplu: încerc cât de mult pot să am disciplina unui coach care construiește o afacere. În ce constă această disciplină? În repetarea unor acțiuni în anumite zile, care îmi permit să
Episodul 110 – Cum le arăți oamenilor pe social media că îți pasă de ei fără să sune ciudat, lingușitor sau deplasat
Episodul 110 este inspirat dintr-o conversație recentă cu o clientă, care m-a întrebat „Cum le arăt urmăritorilor mei că îmi pasă de ei, fără să îmi pierd din credibilitate și profesionalism?” Am realizat că e o întrebare care se repetă în munca mea, prilej excelent să dezvolt subiectul în podcast. Ca profesionist dorința ta e ca oamenii să nu te plătească pentru cine ești personal, ci doar profesional. Îți
Episodul 109 – Copiere, plagiat și sindromul impostorului în crearea de conținut de brand personal
În acest episod îți prezint punctul meu de vedere legat de copiere, plagiat și sindromul impostorului în crearea de conținut de brand personal. Consider că este important să vorbim deschis și asumat despre actul de creație al fiecăruia pentru că 1) am trecut prin asta și știu cât de mult te poate bloca frica să nu spună cineva că îl copiezi; 2) majoritatea clienților mei au această grijă, care
Episodul 108 – Epuizarea în branding personal: cum arată, ce o cauzează și ce soluții ai să o combați
În acest episod vorbesc despre ceva mai puțin plăcut, dar real și omniprezent: epuizarea în personal branding. Mă refer la starea aceea de copleșire, în care nu îți mai vine să faci nimic, nu știi încotro să o apuci și tot ce vrei este să zaci pe canapea, dar tu ai de promovat munca și profesia ta. Fie că ești la început cu construcția brandului personal, fie faci asta
Episodul 107 – Cum creezi produse, servicii și programe pe care le vinzi ușor
În episodul 107 primești răspunsul la întrebarea „când vine vorba de vânzări de brand personal, ce a fost mai întâi, oul sau găina?” Cu alte cuvinte, ce trebuie să faci pentru a avea vânzări: să creezi un produs excepțional și apoi să cauți clienții care să îl cumpere? Sau Să găsești întâi clienții care vor produsul și abia apoi să îl creezi pentru ei? Tocmai fiindcă știm amândoi cât
Episodul 106 – Secretul nr. 1 cu care îi faci pe oameni atenți la ceea ce ai de oferit
În episodul 106 The Personal Brand Podcast te iau în culisele afacerii mele pe care o cresc prin branding personal. Mai precis să îți spun secretul numărul 1 cu care îi fac pe oameni atenți la ceea ce am de oferit mai valoros. Să fie strategia? Produsele? Perseverența? Funnelul de marketing? Piramida businessului online? Ar putea fi aceste elemente complexe…dar nu despre ele e vorba. Ci despre ceva mult
Episodul 105 – Cum îți stabilești prețul corect, ca brand personal?
Ce părere ai de afirmația „when you pay, you pay attention”? Experiența mea de lucru cu sute de antreprenori 5 ani îmi spune că vorbele de mai sus sunt adevărate. Cu alte cuvinte, atunci când clientul ideal plătește suma pe care i-o ceri ca să lucreze cu tine, se implică motivat în colaborarea voastră. La rândul tău, ești motivat să îi livrezi cele mai bune produse sau servicii. Dar
Episodul 104 – Ce valoare efectivă creezi cu brandul tău?
În episodul 104 vorbim despre cele 4 tipuri de valori efective pe care le caută oamenii la branduri. Este vorba de: 1) Valoare funcțională sau tehnică, când focusul este pe soluția oferită; 2) Valoare monetară, care permite clientului să aibă din produsul sau serviciul tău un câștig financiar; 3) Valoare socială, care îl împlinește, ține de status, recunoaștere și de a-i uimi pe ceilalți; 4) Valoare psihologică sau valoare
Episodul 103 – Cele 10 legi ale valorii în branding personal
Multe se pot scrie despre ce înseamnă să fii valoros și a oferi valoare clienților de brand personal. Este un topic supus subiectivismului fiecărei ființe umane. Ceea ce un om găsește valoros la un profesionist poate reprezenta ceva nevaloros pentru altcineva. Când vine vorba de valoare, aprecierea acesteia este relativă. Ce e totuși fix? Care sunt principiile universal valabile pe care odată ce le respecți, știi sigur că „oferi
Episodul 102 – 15 feluri în care poți oferi mai multă valoare clienților
Așa cum, cu ce vreme în urmă, cuvântul ‘strategie’ s-a aflat pe buzele tuturor până a rămas fără conținut, se întâmplă acum cu sintagmele ‘a fi valoros” și ‘a da valoare’. Dacă ești de acord că valoarea este o percepție subiectivă a clientului ideal despre cine ești, ce faci și ce ai de oferit, înțelegi că misiunea ta de brand este să faci tot ceea ce poți să îmbunătățești
Episodul 101 – Ce este valoarea brandului personal și cum o poți crește?
În acest episod vorbesc despre valoarea unui brand personal, compusă din două elemente: valoarea umană și valoarea profesională. Cei mai mulți oameni stau bine la capitolul valoare profesională, în sensul că au capacitatea de a-și redacta propriul CV, care reflectă câte știu să facă. A-și determina valoarea profesională le este mai ușor. Ce e dificil e să își stabilească valoarea umană. De ce? Pentru că propria percepție de valoare
100 de episoade The Personal Brand Podcast și 5 cadouri inedite pentru tine
The Personal Brand Podcast împlinește 100 de episoade, prilej excelent să răspund celor mai simpatice, curioase și creative întrebări pe care le-am primit de la ascultători de la lansarea podcastului din August 2020 până în prezent. Din acest episod afli care au fost cele mai simpatice situații din timpul înregistrării celor 100 de episoade, care sunt cele mai populare episoade lansate, ce fac când îmi este greu sau rămân
Episodul 99 – 11 lecții esențiale dacă vrei să pivotezi cu succes în afacere
În episodul 99 vorbesc despre experiența mea cu pivotarea în propria afacere, pe care am făcut-o în anul 2022. Pivotarea este un proces care mai devreme sau mai târziu se întâmplă tuturor brandurilor și este bine să fii și tu pregătit să o faci. Prima și prima dată, ea se întâmplă în mintea noastră. În branding personal, unde ești omul-orchestră și joci nenumărate roluri, pivotarea este un mindset, un