Episodul 208 – Important: Brandul personal între autenticitate, transparență totală și vulnerabilitate
O regulă după care trăiesc și profesez este „Fii cine spui că ești, fă ce spui că faci și deține ce spui că ai”. Așa definesc eu autenticitatea în personal branding.
Aud tot mai des că „social media nu e ceea ce pare”. Ca strateg de branduri personale, care încurajează oamenii să fie ei înșiși, nu are cum să nu mă îngrijoreze.
Cine e responsabil că nu arată pe social media viața sa așa cum e? Nu te obligă nimeni să te expui, dar când o faci consider că ai responsabilitatea să o faci autentic, adică să prezinți adevărul.
Puterea ta stă în adevărul său, acum și întotdeauna.
Autentic nu înseamnă să fii transparent până în punctul în care îți trăiești toată viața în ochii audienței. Nu îți cere nimeni să ai camera video pornită nonstop asupra ta. Ci să alegi să spui despre tine ce este relevant pentru cine vrei să cumpere.
Pe lângă autenticitate și transparență, cu siguranță ai auzit vorbindu-se și de vulnerabilitate. Corect utilizată, are scopul de a te conecta cu urmăritorii, nu de a-i manipula să plângă pentru tine.
Vorbesc despre toate acestea în episodul din această săptămână de podcast. Cred că e cel mai bun episod pe care l-am înregistrat vreodată.
Ia-ți 25 de minute să îl asculți.
Sper să facă lumină în mintea ta despre:
- Cât spui despre tine?
- Când te vulnerabilizezi și cum?
- Ce responsabilitate ai față de audiență?
- Cum știi ude te oprești din împărtășit viața ta?
- (și preferata mea!!!) E nevoie să pui poze cu ouăle poșate la micul dejun, ca să fii transparent și autentic?
ASK MANU
Ai întrebări? Răspund în podcast! Spune-mi cum te pot ajuta și…nu uita să asculți episodul următor
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!