EPISODUL 38 – ÎNVAȚĂ SĂ SCRII OFERTE CA BRAND PERSONAL! (FIINDCĂ OFERTA E SUFLETUL VÂNZĂRILOR, IAR VÂNZĂRILE SUNT MOTORUL AFACERII)

Vânzările sunt motorul oricărui business. Ai văzut pe pielea ta ce important e să ai vânzări în pandemie. Dacă fugi de procesul de vânzare, nu ajungi nicăieri în business. Vânzarea e ceva ce oamenii fac de secole, de ce nu ai face-o și tu? Ca antreprenor, dacă ești obișnuit cu vânzările directe, față în față, într-un birou sau la cafea…pare că va mai dura ceva până vor fi posibile, din cauza pandemiei. Poate că nu îți e cunoscut să faci vânzări online. Dar ele sunt prezentul și viitorul în afaceri.

Indiferent în ce stadiu te afli cu vânzările online ca antreprenor, există lucruri pe care le poți face. Și cel mai important dintre ele e să ai o ofertă irezistibilă.

„Ce vinzi?” este o întrebarea simplă pe care le-o pun profesioniștilor cu care lucrez, care îi încurcă cel mai tare.

Răspunsurile variază:

Coaching.
Caligrafie.
Patiserie.
Dulciuri raw vegane.
Uleiuri esențiale.
Nutriție.
Marketing.
Instagram.
Copywriting.
Bijuterii.
Călătorii.
Farmacie.
Optică medicală.
Kinetoterapie.
Sesiuni foto.
șamd

Mă simt foarte norocoasă să pot lucra cu profesioniști din domenii atât de creative, dar uite unde-i baiul: niciun răspuns de mai sus NU este o ofertă.

Dacă și tu răspunzi la fel, poate fi o explicație de ce business-ul tău s-a plafonat și nu crește.

Vânzările au nevoie de o ofertă unică și imbatabilă. „Ofer servicii de nutriție” nu este o ofertă irezistibilă. E un fapt. E ceea ce faci

Cum poți crea o ofertă irezistibilă din faptul că oferi nutriție?

Prin utilizarea celor 3 P: Preț, Promisiune & Proces.

Prețul și procesul sunt părți pe care știu că le stăpânești bine. În sensul că îți este clar cât ceri și cum vei livra produsul sau serviciul. De obicei neclaritatea apare la Promisiune.

O promisiune este o transformare. E alt mod de a-i spune clientului „știu că acum te doare, dar uite cum te vei simți după ce lucrăm împreună”.

O ofertă irezistibilă conține transformarea, iar oamenii cumpără transformarea. Procesul nu ne place, dar iubim transformarea. Fiindcă înainte de toate, suntem ființe emoționale.

Ascultă episodul 38 ca să afli cum poți crea chiar de astăzi oferte irezistibile, centrate pe transformare.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *