Episodul 113 – Să rezolvăm dilema: cum procedezi dacă ai deja o firmă, iar acum vrei și brand personal?

În acest episod, inspirat de conversațiile cu clienții mei, răspund la o întrebare presantă și foarte populară: Ce faci dacă deja ai creat un brand de firmă, dar acum simți că este momentul să virezi spre brand personal?

În această situație se află mulți profesioniști care au creat o firmă din pasiune în urmă cu 5-10 ani. Lucrurile au mers din inerție, au existat și există vânzări. Sentimentul general referitor la ce se întâmplă cu firma e de mulțumire.

Însă există și o anume nemulțumire: impresia că firma îi trage în jos, că le mănâncă timp, creier și energie să mai progreseze. Acum doresc să investească energia proprie în brandul personal.

Nu e nevoie să închizi firma dacă hotărăști că vrei să îți dezvolți brandul personal. Nici să renunți la visul de a avea marca proprie de profesionist, pentru că firma îți ocupă tot timpul.

Le poți face pe amândouă, în completare. Cu condiția să decizi clar că vei trata construcția brandului personal ca o prioritate și vei delega compania echipei pe care deja ai creat-o.

Firma și brandul personal nu ar trebui să intre vreodată în competiție, ci să se completeze. Brandul personal nu „ia” din vânzările companiei tale, ci le înmulțește. Cum?

Cu povestea ta. Există două modele de antreprenoare care fac asta cu succes în România: își dezvoltă marca personală după ce au creat branduri mari de firmă: Mirela Retegan – fondatoarea Gașca Zurli și Cristina Bâtlan – fondatoarea Musette. Urmărește-le să vezi ce anume fac și cum te inspiră povestea lor.

Mare parte din comunicarea poveștii proprii se întâmplă pe social media. Din acest episod afli cum procedezi cu paginile de firmă când vrei să îți deschizi și pagini de brand personal.