Episodul 80 – Cum îți crești brandul și afacerea cu testimoniale de la clienți

În acest episod vorbesc despre unul din cele mai utile și valoroase tipuri de conținut pe care le poți folosi ca să îți crești brandul și afacerea.

E vorba de conținut de la followers, fans și clienți numit User Generated Content (UGC). UGC este extraordinar pentru că îți ia de pe umeri povara creării de conținut. Te ajută să vorbești despre tine fără să simți că te lauzi singur. E autentic și mai ales, real.

Toate aceste atribute fac din UGC cel mai valoros tip de conținut al brandului personal…

Dar este nevoie să înveți CUM să îl soliciți, astfel încât clienților să le fie ușor să ți-l ofere.

Iar followerii sau potențialii clienți care îl citesc să înțeleagă simplu și ușor cine ești, cum ești valoros și de ce merită să investească în tine.

Creșterea brandului și afacerii cu User Generated Content

Există două categorii principale de UGC:

  1. UGC generat proactiv, fără ca tu să soliciți. Regulă generală: întâi vei da, ca apoi să primești. Vei da informație o anumită perioadă de timp, ca ulterior să ai testimoniale. Apare după ceva timp, nu imediat ce ieși pe piață, deci e nevoie să ai răbdare. De obicei trebuie să existe produse bune ca să fii „lăudat” de clienți proactiv.
  2. UGC solicitat de tine. Ca să îți fie ușor să le obții, ai nevoie de un sistem de culegere.

Referințele bune de la clienți vând cel mai bine în numele tău. Știu că ești un antreprenor ocupat și că îți plac lucrurile simple și ușor de implementat. De aceea îți ofer GRATUIT metoda mea în 15 Pași de a obține referințe care vând. Descarcă gratuit eBook-ul „15 Pași să obții testimoniale bune de la clienți”.

Simplificat, procesul de culegere de UGC ar arăta așa:

Pasul 1: oferă informație, educă cu blândețe și răbdare

Pasul 2: solicită UGC cu ghidaj

Pasul 3: Adună toate bucățile de conținut într-un sistem unic

Pasul 4: creează template-uri pentru unitate vizuală de brand

Pasul 5: folosește-le online și nu numai

Află toate detaliile ascultând episodul 80 al The Personal Brand Podcast și începe și tu să te folosești de UGC chiar azi!