Episodul 81 – 6 credințe ne-limitative (și de împuternicire) pe care orice profesionist trebuie să le aibă

Episodul de astăzi aduce perspective noi despre credințele pe care este bine să le aibă un profesionist.

În acest moment se desfășoară o conversație globală despre credințe limitative. Cu cât se vorbește despre ele, cu atât rolul lor este mai potențat. 

Eu îți propun în schimb să facem opusul. Să vorbim despre gândurile care împuternicesc un profesionist. 

Credințe limitative versus credințe ne-limitative

În branding personal, credințele limitative nu îți dau voie să îți construiești brandul. Ele țin de rușine, de vinovăție, de multe lucruri care s-au întâmplat în copilăria ta și care nu au nici o legătură cu prezentul și cu cine ești acum profesional și personal.

Majoritatea oamenilor au credințe limitative. Inclusiv eu. Pentru a trăi liberi,  sunt de părere că misiunea noastră este să le conștientizăm, să le cartografiem și să le rescriem.

Cu ce?

Cu credințe ne-limitative!

Iată ce ai nevoie să gândești dacă îți dorești să ai brand personal sau o afacere profitabilă. 

6 modalități de gândire flexibilă împuternicesc profesioniștii care doresc să construiască brand personal:

  1. „Mai există cel puțin o cale pe care nu am încercat-o”.
  2. „Sunt plin de resurse”.
  3. „Oricând pot încerca din nou”.
  4. „Mici îmbunătățiri sunt suficiente”.
  5. „Pot face orice, dar nu pot face totul”.
  6. „Când nu îmi iese, învăț. Când învăț, cresc”.

Dacă ai rulat aceleași scenarii negative zeci de ani și te-au adus până în punctul în care AI obosit, nu ai încredere în tine, nu Îți place ce muncești, nici cât câștigi, poate e timpul potrivit să încerci ceva nou.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *