Episodul 73 – Ce culori să alegi pentru brandul tău și de ce contează atât de mult
În branding în general, culorile nu sunt doar culori. Sunt magneți cu care atragi potențialii clienți.
Primul lucru de care să ții cont când îți alegi culorile de brand personal este psihologia culorilor. Acestea au puterea de a influența comportamentul consumatorilor.
Când culoarea ta de brand atrage oamenii și îi face să se simtă bine, iau mai ușor decizia de a lucra cu tine.
Deci ceea ce ai de făcut nu este neapărat să fii trendy, să ieși în evidență sau să șochezi, ci pur și simplu să folosești culori de brand care să te reprezinte pe tine și să genereze în interiorul clientului ideal emoții pozitive, care să îl ajute să decidă imediat „vreau să lucrez cu acest brand personal!”
Culorile de brand personal și importanța lor
Ideea principală a psihologiei culorilor în banking este că acestea determină anumite emoții sau stări în interiorul clientului ideal. Culorile au puterea de a influența comportamentul uman. Și cum probabil 90% din interacțiunea ta cu potențialii clienți are loc online, iar tu vrei să le generezi emoții pozitive, să alegi culori care te ajută să faci asta este esențial.
Al doilea lucru important este modul în care sunt împărțite culorile. Există culori primare și secundare. Culorile primare sunt roșu, albastru și galben.
Culorile secundare sunt obținute prin combinarea culorilor primare. Mă refer la verde, mov și portocaliu.
De asemenea și foarte important, există culori calde și culori reci. Culorile calde sunt cele despre care se spune că ajută cel mai mult la stabilirea unei conexiuni inimă-la-inimă cu privitorul. Culori calde sunt diferite nuanțe de roșu, portocaliu sau galben.
În branding personal, urmărești ca, culoarea de brand pe care ai ales-o să te reprezinte, să genereze emoția potrivită în consumator și să îl determine să cumpere serviciul sau produsul tău specific.
În esență, orice brand personal ar trebui să aibă două culori de brand:
-O culoare primară, principală, folosită cel mai des mai ales în identitatea vizuală (website, postări, flyere broșuri etc.)
-O culoare secundară, folosită ocazional, care să o potențeze pe prima, nu să concureze cu ea. O poți folosi pe Instagram Stories de exemplu sau în materialele de tip Freebies.
Stabilirea celor mai bune culori de brand personal e un proces care durează și e posibil să necesite ghidaj de la un specialist. De aceea dedicăm un întreg modul stabilirii culorilor, în
Cursul Intensiv de Brand Personal. Ediția de toamnă 2022 sosește curând. Înscrie-te aici.
Dacă ești în căutarea unei soluții rapide de stabilire a culorilor de brand personal, descarcă eBook-ul meu gratuit, Stabilește-ți culori de brand personal care să atragă clienții ideali, cu 15 exerciții simple.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!