Episodul 72 – 10 criterii să evaluezi dacă ai un slogan bun

Sloganul este un element important din identitatea vizuală a brandului personal și pe cât este de important, pe atât dă bătăi de cap profesioniștilor.

În ultimul episod The Personal Brand Podcast îți spun 10 criterii după care îți stabilești un slogan care să te reprezinte, să îți fie drag să îl pronunți, iar când o faci….să devină memorabil.

Există două elemente-cheie ale identității vizuale ale oricărui brand, așadar inclusiv ale brandului personal: logo-ul sau logo tip grafic și sloganul sau îndemnul lingvistic care însoțește logo-ul.

Cele 10 criterii de respectat pentru un slogan bun

  1. Sloganul să fie despre tine și să te reprezinte. Principala greșeală este sloganul care nu are legătură cu tine, ci e vreo frază auzită pe Instagram, foarte la modă acum.
  2. Sloganul să fie scurt. De ce oare crezi că Just Do It e printre cele mai recunoscute sloganuri din lume? Stabilește un slogan scurt și la obiect.
  3. În al treilea rând, sloganul să fie ușor de citit. Aici mă refer la formulări mai ales în alte limbi decât româna.
  4. Sloganul trebuie folosit în comunicare, deci asigură-te că îl folosești! Nu este doar ceva de pus pe site când îți construiești site-ul. Sloganul este un element viu!
  5. Sloganul nu este obligatoriu, dar te ajută să fii memorabil pentru audiență. Nu vrei, nu este nevoie de slogan. Multe branduri supraviețuiesc fără.
  6. Stabilește un slogan care să te reprezinte și să îți onoreze autenticitatea.
  7. Cercetează nu cumva sloganul pe care vrei să îl folosești să fie deja utilizat.
  8. Sloganul este un detaliu personal și intim. Ar fi bine să îți aducă zâmbet pe buze când îl rostești.
  9. Sloganul este mereu despre tine, pentru clientul ideal.
  10. Sloganul tău trebuie să fie trendy, actual și ușor de transformat într-un hastag pe Instagram.

Ascultă episodul 72 al The Personal Brand Podcast și află în detaliu despre fiecare din cele 10 criterii pentru a iți creea un slogan memorabil.

Lucrez cu sute de profesioniști anual, majoritatea la Cursul Intensiv de Brand Personal. În cadrul cursului dedicăm timp și studiu identității vizuale. Oricine finalizează cursul știe cum să își stabilească logo-ul și sloganul. Dacă vrei să vii alături de noi, următoarea ediție a Cursului va începe la toamnă. Lasă-ți adresa de email pe lista de așteptare și află printre primii când pornim înscrierile. Detalii pe www.manuelaciugudean.ro/cibp.