EPISODUL 58 – De ce e bună „curățenia de primăvară” în brandul personal și 8 pași să o faci eficient

Așa cum casa în care locuiești are nevoie de curățenie ca să îți facă plăcere să locuiești în ea și să îți aducă bucurie, la fel este și în business. Poți face și în afacerea ta „curățenia de primăvară”. Începe cu interiorul: fă curat în interiorul tău, în gânduri. Apoi continuă cu exteriorul tău și îndreaptă-te către clientul ideal, prezența online și pe rețelele sociale, lista de abonați la newsletter. Finalizează curățenia de sezon cu un produs nou, fresh, în linie cu ordinea generală din viața și businessul tău.

Curățenia de primăvară

Acesta e un subiect care îmi place în copilărie, după care, pe măsură ce am devenit adult am început să nu-l mai plac atât de mult, dar odată ce înaintez în vârstă îmi dau seama cât este de importantă curățenia, cât de important este focusul, cum curățenia se leagă de focus și de claritate în general.

Realizăm cât de mult balast, gunoi mental adunăm în noi de-a lungul timpului, cât de mult ne încărcăm mental cu lucruri care nu ne mai sunt utile și de care trebuie să scăpăm.

Mă uit cum în business repetăm aceleași pattern-uri pentru că…așa cum facem un lucru, așa le facem pe toate.

E greu să ne schimbăm vechile obiceiuri. Dacă într-un fel am acționat toată viața, adică am lăsat „gunoiul” să se adune în multe aspecte ale vieții noastre, când începem un business sau brand personal, avem aceeași tendință.

Vorbesc la plural despre noi căci eu sunt ca tine, tu ești ca mine și facem lucrurile astea la fel.

În Săptămâna dinaintea Paștelui aleg să fac curat nu doar în casa mea ci și în business și în brand personal.

Vorbim în acest episod de podcast despre curățenia necesară în viața noastră și în brand personal.

Prima dată trebuie să începi să faci curat la interior, să te uiți, dacă mai ești acolo unde vroiai să fii acum un an, sau o lună. Ești acolo unde iți dorești să fii în general? Dacă da bine, dacă nu, ce e nevoie să se schimbe ca să fii acolo unde iți dorești cu adevărat.

Curățenia interioară se reflectă în curățenia exterioară și nu invers.

Folosim primăvara ca un motiv bun de restart, de refresh, de făcut ordine.

După ce am treminat cu interiorul mergem ușor, ușor către exterior. Începem cu clientul, se continuă cu canalele de promovare și ne pregătim de un nou pas.

8 pași eficienți pentru curățenie în brand personal

îți sugerez acești pasi pentru a te ajuta să faci curățenie eficient:

  • Verifică experiența profesională
  • Verifică nișa
  • Verifică portretul clientului ideal
  • Verifică conturile tale de social media
  • Fă curat în baza de emailuri
  • Fă curat pe website
  • Fă o ședință foto nouă
  • Pregătește ceva nou pentru clienți.

Ascultă episodul 58 din The Personal Brand Podcast pentru a vedea ce este de făcut.

Dacă ai nevoie de ajutor să nu faci singură această curățenie, dacă nu știi care sunt gândurile la care trebuie să renunți, care sunt acțiunile pe care le faci împotriva ta și care nu te ajută, te invit în programul Unstuck in Difficult Times.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *