EPISODUL 59 – 6 modalități să afli cum le poți fi de folos clienților indiferent ce vinzi

Un om de folos este un om valoros. La fel și un profesionist: dacă le ești util clienților, nu te pot ignora. Dimpotrivă!

De folos clienților poți fi și dacă vinzi produse fizice, și dacă vinzi servicii sau o combinație din cele două. De tine și doar de tine depinde cum te faci util clienților. De tine și de creativitatea ta.

În acest episod din The Personal Brand Podcast îți ofer 6 modalități de a fi creativ care funcționează instantaneu.

Câte produse, servicii și programe, atâtea opinii

Profesioniștii care oferă servicii consideră în general că dacă ar fi vândut produse fizice le-ar fi fost mai ușor în branding personal.

Dimpotrivă, cei care deja oferă produse sunt majoritatea de părere că îți construiești mai ușor brandul personal când vinzi servicii, nu ceva fizic.

Indiferent ce vinzi, e important să îți dai seama cum le poți fi tu de folos clienților.

6 trucuri simple să afli cum le poți fii de folos clienților

Trebuie să îți pui următoarele întrebări:

  1. Ce vrei să schimbi cu afacerea/proiectul?
  2. Cu cine vrei să lucrezi cu adevărat?
  3. Care sunt nevoile, durerile și năzuințele clientului tău?
  4. Cine e deja pe piață?
  5. Ce faci tu diferit, ca să îl ajuți pe client?
  6. Care e produsul/soluția concretă?

Află din episodul 59 al The Personal Brand Podcast cum să te folosești de aceste trucuri.