EPISODUL 35 – DIFERENȚA DINTRE A CREA UN BRAND DE PRODUS ȘI UN BRAND PERSONAL
Multe se pot schimba când te oprești din a promova pe pilot automat un produs creat de tine și a începe să îți construiești conștient brandul personal. Transferul de la brand de produs la brand personal nu te face mai puțin valoros, dimpotrivă. Când brandul personal e bine făcut, atrage succes și pentru produsul creat de tine. În episodul 35 stau de vorbă cu o soloprenoare curajoasă din București, cu o pasiune mai puțin întâlnită: lemnul. Ascultă povestea Alinei Cureleț, Decorator pentru copii și fondator „Mama și Lemnul”.
În plină pandemie, Alina și-a dat voie să se reîntoarcă la sine, și-a permis să își descopere unicitatea și să își rescrie povestea de viață și carieră. Acest fapt i-a adus claritate asupra ceea ce vrea să facă pe termen lung. Astăzi, nimic nu pare imposibil. Pentru că Alina o are pe Alina!
Că să construiești brandul personal trebuie să faci bine 4 lucruri: să știi cine ești, care sunt superputerile tale profesionale, ce pasiuni ai și care este de ce-ul tău. Fără să înțelegi cine ești, nu poți crea o legătură emoțională cu audiența ta, mai ales online. Personalitatea ta este unică și nu poate fi copiată.
Pentru a te ajuta să ajungi repede, simplu și ușor la esența proprie, am creat metoda Personal Brand Essence. Cursul meu Intensiv de Brand Personal este bazat pe această metodă unică în România, care te ajută să descoperi, să scrii și să comunici povestea proprie fară să faci compromisuri, în timp ce iți respecți adevărul, valorile și misiunea proprie.
Ediția toamnă-iarnă a Cursului va avea loc între 27 Octombrie – 15 Decembrie a.c. Înscrierile sunt deschise până pe 25 Octombrie.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!