EPISODUL 25 – CELE 3 ABILITĂȚI DE CARE AI NEVOIE CA SĂ ÎȚI CONSTRUIEȘTI BRANDUL PERSONAL

Am descoperit în ultimii ani că e nevoie de 3 abilități ca să îmi construiesc brandul personal. Sunt 3 caracteristici salvatoare. Împreună ele mă mențin în procesul de branding, îmi fac propria misiune mai ușoară și mă motivează. În acest episod de podcast ți le spun și ție.

Prima calitate este Perseverența. Adică abilitatea să continui să faci ceea ce spui că faci și atunci când lucrurile se complică.

A doua calitate de care ai nevoie să devii un brand personal este Valoarea. Știu că valoare e un cuvânt bagatelizat, aclamat și cântat, dar nu o să mă oprească să vorbesc despre importanța de a fi un profesionist valoros în nișa ta.

Cea de-a treia calitate de care ai nevoie ca să construiești brand personal este Scopul clar. Există milioane de profesioniști excepționali în munca lor și doar câteva mii de branduri personale pe lume.

Brandingul personal e mai puțin despre marketing și mai mult despre autocunoaștere. Să devii un brand personal înseamnă să știi cine ești și ce vrei. De aceea eu îl și ofer ca proces de coaching, activitate în care ajungi să te cunoști mai bine după ce stai cu tine, gândurile, emoțiile și acțiunile tale o anumită perioadă.

Autocunoașterea este un proces de durată. Fiind strâns legată de branding personal, automat și acesta devine un proces de cursă lungă.

Ai în vedere să îți stabilești scopul clar și să îl aduci la viață pe durata lungă și ai premisele excelente pentru a-ți construi brandul personal. Focusul te menține concentrat pe direcția dorită. Îți dă sens și dă sens muncii tale.

Perseverență, Valoare și Scop clar sunt aspecte pe care le integrez în comunitatea mea, Personal Brand Academy by Manuela Ciugudean. Primești și un abonament de 30 de postări noi în fiecare lună, 60 de sugestii de fotografii, coaching live cu mine, sesiuni de întrebări și răspunsuri.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *