Episodul 120 – 7 situații care fac imposibil brandul personal și cum să le eviți
Ca strateg de branduri personale spun mereu că oricine poate avea un brand personal cât timp are un business bazat pe ideile, expertiza, reputația și personalitatea sa și dorește să crească afacerea prin branding personal.
Când aceste condiții sunt respectate, nu există limită de succes.
Atunci cum de nu reușește toată lumea?
E un lucru să vrei un brand personal, alt lucru să fii calificat să îl obții și cu altul să faci acțiunile corecte, astfel încât să devină realitate.
Există cel puțin 7 situații în care brandul personal e imposibil de obținut, oricât de mult se califică profesionistul. Despre ele vorbesc în acest episod, ca să știi cum arată și cum să le eviți:
Care sunt cele 7 situații în care e imposibil să devii un brand personal, identificate de mine din lucrul cu clienții?
Iată-le:
- Profesionistul care construiește brand personal dorește succes ușor și repede.
- Nu vrea să depună eforturi.
- E în căutare de “quick fixes” pentru bani.
- Tot ce vrea sunt vânzări, restul procesului de branding nu și-l asumă.
- Nu dorește expunerea publică.
- Focusul nu este pe oameni.
- Nu dorește vânzare, ci doar să se promoveze pentru validare, impresionarea altora etc.
În cazul în care te afli în vreuna din aceste situații – sau mai multe – e posibil să te simți vinovat și să nu știi cum să depășești momentul.
Există soluții și sunt la îndemâna ta. Totul e să acționezi!
Pentru profesioniștii ca tine am creat cursul online, Instant Clarity, din care afli în doar 50 de minute principiile „sănătoase” de branding personal și cum să ieși din situațiile care îl fac imposibil.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!