Episodul 121 – Cum te asiguri că te faci înțeles de urmăritori

În episodul 121 The Personal Brand Podcast vorbesc despre 15 acțiuni pe care le întreprind ca să mă fac înțeleasă de followeri, fani și cititori pe social media.

Ca profesionist, te înțeleg dacă îți dă bătăi de cap să scrii simplu și la obiect și în același timp profund transformațional și de impact pe rețelele sociale.

Oamenii vor tot mai multă informație prețioasă pe rețelele sociale. Au învățat să o consume de oriunde, oricând, de pe telefonul mobil. Sunt dispuși să te asculte și să treacă la acțiune în baza ghidajului pe care îl oferi pe social media.

Dar sunt (foarte) grăbiți!

Attention span-ul, adică perioada de timp în care un follower este atent la postarea ta, a ajuns în ziua de azi la 3 secunde pe Instagram de exemplu. Ai la dispoziție doar 3 secunde să te faci înțeles!

Cum scrii:

  • Bine (ușor de citit)
  • Emoțional și rațional în același timp
  • Recognoscibil (în stil propriu)
  • Scurt și la obiect
  • Simplu

despre subiecte complexe?

Așadar un prim pas este să renunți să te complici. E o condiție esențială când vrei să te faci înțeles pe social media.

Mai sunt alte 14 acțiuni eficiente pe care le poți face.

Descoperă-le în acest episod.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *