Episodul 132 – De e crucial să devii indispensabil pentru clienți când piața se clatină
Subiectul din acest episod este cum să devii important și indispensabil pentru clienți indiferent ce vinzi, în orice situație.
E un lucru binecunoscut că atunci când se discută de crize sau recesiuni în spațiul public, clienții au tendința să renunțe la achiziții de lucruri, servicii și programe care nu sunt esențiale pentru ei.
Și cum zilnic auzi din media de probleme economice, e bine să fii pregătit pentru orice scenariu și să devii de neînlocuit pentru clienți.
În episodul 132 încep prin a oferi definiția mea despre ce înseamnă să fii cu adevărat un brand personal „indispensabil” pentru clienți. În niciun caz nu presupune să te faci preș, să devii sclavul clienților, să te pui la dispoziția lor 12/24 pentru chestiuni care nu te privesc.
Poate sună contra-intuitiv, dar indispensabil și de neînlocuit devii când impui respect și limite în mod asertiv. Plus să dai dovadă de alte abilități, despre care vorbesc pe larg în acest episod.
De asemenea, ofer 10 semnale clare că nu ești esențial pentru clienți. Poți evalua singur odată ce asculți unde anume te situezi.
Așa cum spune și titlul episodului, explic de ce e nevoie să fii indispensabil în criză și în condiții de competiție acerbă pe piață.
Ofer și exemple „așa da” și „așa nu” în ceea ce privește procesul de a deveni indispensabil pentru clienți.
Dacă ai ascultat până la final episodul 132, acum știi că nu competența e neapărat ingredientul-cheie care te face indispensabil pentru clienți, ci conexiunea pe care o stabilești cu ei.
Sunt gata să îți ofer detalii despre cum să faci ca această conexiune să se întâmple cu succes în webinarul gratuit, Cum să devii indispensabil pentru clienți.
Participă gratuit să descoperi 12 Strategii prin care ții clienții și banii lângă tine în condiții de instabilitate economică și hipercompetitivitate.
Webinarul are loc Joi, 19 Octombrie 2023, ora 19.00.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!