CUM SĂ DEVII
INDISPENSABIL PENTRU CLIENȚI
12 Strategii prin care ții clienții și banii lângă tine în condiții de instabilitate economică și hipercompetitivitate
12 Strategii prin care ții clienții și banii lângă tine în condiții de instabilitate economică și hipercompetitivitate
Te-ai întrebat vreodată de ce unii profesioniști au clienți permanent, deși economia scârțâie, prețurile au crescut, dobânzile și rata șomajului sunt alarmante?
Mai mult, acești oameni au concurență mare pe piață, dar afacerea lor crește.
Iar dacă te uiți atent observi că nici măcar nu oferă produse sau servicii „de viață și de moarte” pentru clienți.
…În timp ce tu te străduiești, te dai peste cap, ești tot mai stresat, ai ajuns să faci lucruri care nu țin de domeniul tău și clienții totuși pleacă de lângă tine?
Ți se întâmplă pentru că joci un joc nou cu reguli vechi de peste 200 de ani.
Ai ajuns în această situație fiindcă ai fost învățat că pentru a avea succes profesional trebuie doar să îți vezi de treabă și să îți faci foarte bine munca.
Ceea ce ai și făcut și faci de câțiva ani.
Cât de departe te-a adus să ții capul jos și să faci ceea ce face toată lumea?
Ai investit bani mulți în cursuri de acreditare și formare. Poate ai făcut sute de ore de practică (care tot nu ți se par suficiente!) Te-ai implicat până peste cap în multe proiecte ca să mai capeți experiență.
Dacă tot ce aveau nevoie clienții tăi era experiență profesională, acum erai olimpic și bogat!
În zilele noastre însă, clienții vor altceva. Vechiul joc al afacerilor s-a schimbat.
Doar să îți faci corect treaba nu mai este suficient să ai clienți în permanență.
Îți trebuie strategii noi, adaptate cerințelor clienților actuali.
Te-ai întrebat vreodată de ce unii profesioniști au clienți permanent, deși economia scârțâie, prețurile au crescut, dobânzile și rata șomajului sunt alarmante?
Mai mult, acești oameni au concurență mare pe piață, dar afacerea lor crește.
Iar dacă te uiți atent observi că nici măcar nu oferă produse sau servicii „de viață și de moarte” pentru clienți.
…În timp ce tu te străduiești, te dai peste cap, ești tot mai stresat, ai ajuns să faci lucruri care nu țin de domeniul tău și clienții totuși pleacă de lângă tine?
Ți se întâmplă pentru că joci un joc nou cu reguli vechi de peste 200 de ani.
Ai ajuns în această situație fiindcă ai fost învățat că pentru a avea succes profesional trebuie doar să îți vezi de treabă și să îți faci foarte bine munca.
Ceea ce ai și făcut și faci de câțiva ani.
Cât de departe te-a adus să ții capul jos și să faci ceea ce face toată lumea?
Ai investit bani mulți în cursuri de acreditare și formare. Poate ai făcut sute de ore de practică (care tot nu ți se par suficiente!) Te-ai implicat până peste cap în multe proiecte ca să mai capeți experiență.
Dacă tot ce aveau nevoie clienții tăi era experiență profesională, acum erai olimpic și bogat!
În zilele noastre însă, clienții vor altceva. Vechiul joc al afacerilor s-a schimbat.
Doar să îți faci corect treaba nu mai este suficient să ai clienți în permanență.
Îți trebuie strategii noi, adaptate cerințelor clienților actuali.
Ce înseamnă cu adevărat avantaj competitiv în ziua de azi și cum să îl identifici pe al tău
De ce eșuează majoritatea profesioniștilor care încă nu sunt indispensabili clienților
Principalele probleme cu care se confruntă profesioniștii neesențiali
Ce se caută cu adevărat pe piață în acest moment
Cum să îți identifici avantajul competitiv
Ce abilități-cheie să dezvolți ca să devii important pentru clienți
12 strategii practice să devii de neînlocuit
Cum să menții atenția și interesul clienților pe termen lung indiferent ce oferi
Strategiile pe care ți le voi prezenta sunt valabile pe orice piață și nișă de piață. Se aplică indiferent că faci ceea ce faci de un an sau zece. Le poți implementa și dacă ai 20 de ani, și dacă ai împlinit 45. Sunt utile atât pentru începători cât și pentru experți.
Strategiile pe care ți le voi prezenta sunt valabile pe orice piață și nișă de piață. Se aplică indiferent că faci ceea ce faci de un an sau zece. Le poți implementa și dacă ai 20 de ani, și dacă ai împlinit 45. Sunt utile atât pentru începători cât și pentru experți.
Sunt coach acreditat de Federația Internațională de Coaching la nivelul Professional Certified Coach (ICF PCC), coach supervizor și antreprenor cu peste 1500 de ore de practică.
Specializarea mea este să ghidez profesioniștii să își spună povestea lumii, cu scopul de a fi profitabili și a ajunge să trăiască așa cum își doresc. Mă adresez lor în The Personal Brand Podcast în fiecare săptămână.
Pe lângă rolurile profesionale sunt mamă, soție, fiică și prietenă. Locuiesc și profesez în București. Sunt adepta filosofiei buddhiste și îmi place să citesc, să alerg și să călătoresc. Trăiesc și muncesc după motto-ul „Shine On!”, ceea ce le propun și clienților.