EPISODUL 69 – Cea mai mare minciună care ți s-a spus despre brandul personal
De la „trebuie să ai mii de followers pe social media altfel nu ești văzut” la „nu începe până nu ai totul gata”, se spun multe minciuni despre brandul personal. Dar cea mai mare minciună pe care am auzit-o (din păcate repetată des) este „trebuie să știi totul în meseria ta!”
Raționamentul din spatele acestei convingeri este că e nevoie să știi totul legat de ceea ce faci, ca nu cumva clientul ideal să aibă impresia că nu ești valoros și te plătește degeaba…
Într-o lume care pune perfecțiunea pe un piedestal și face concomitent eforturi să o dărâme de pe el, este normal să te simți bulversat de la sfaturi și opinii legate de cât trebuie să știi în meseria ta pentru a deveni un brand personal.
Cât anume este nevoie să știi, mai ales dacă acum începi să îți construiești brandul?
Fii cu un pas înaintea clientului ideal
Principala sperietură a profesioniștilor în legătură cu brandul personal e că încă nu știu totul, iar clientul ideal ar putea să observe.
Există o credință limitativă care le produce emoția negativă, anume „nu merit”, „nu pot”, „nu sunt suficient de bun”, „nu am cum să fiu eu acela”. Oamenilor le este frică să nu fie văzuți așa cum sunt – imperfecți.
Dar clienții nu vin la tine fiindcă ești perfect!
Ci pentru că știi să rezolvi problema lor actuală. Ca să o poți rezolva nu trebuie să știi totul. Trebuie să știi să le rezolvi problema! Cu cât problema este mai complexă, cu atât vor plăti mai bine.
Tu nu ești clientul tău. Între tine și el există un spațiu în care se găsește toată pasiunea ta, educația formală și informală prin care ai dobândit cunoștințe în domeniu și mai ales, practica!
Ca să ai clienți, la început nu trebuie decât să fii cu un pas înaintea lor.
Cum arată pasul acesta pentru tine?
Ascultă episodul 69 și află cum poți face brand personal, business și profit fiind exact cine ești aici și acum.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!