EPISODUL 56 – Cum poți convinge clienții să cumpere de la tine ca brand personal

Cum poți convinge clienții să cumpere de la tine, mai ales pe social media? O întrebare pe care orice antreprenor prezent pe rețelele sociale și-o pune, mai ales în contextul pandemic peste care se suprapune criza din Ucraina.

Este neplăcut să stai, să nu ai clienți, să nu ai comenzi…Te poate face să te simți blocat, în colaps, neputincios…

Dar și mai neplăcut e să te minți că poți conving pe cineva de orice. În loc să încerci să convingi, poți încerca alte strategii bazate pe adevăruri de aici înainte.

Nu trebuie să convingi pe nimeni de nimic, ce ai de făcut este să informezi, să oferi conținut valoros clienților ideali și să-i lași pe ei să ia decizia că au nevoie de ceea ce ai tu de oferit. Și că au nevoie de ajutorul tău acum.

O strategie care funcționează în 100% din cazuri e să prezinți beneficiile lucrului cu tine sau ale produselor tale. E o abordare pe care orice brand ar trebui să o îmbrățișeze, indiferent de dimensiune sau vechime pe piață.

Ca brand personal este bine să prezinți 4 beneficii majore – dacă prezinți 10-20, riști să pari ridicol. Dacă prezinți mai puțin de 4-5, există riscul să nu pari suficient de valoros.

Află din episodul 56 The Personal Brand Podcast care sunt aceste beneficii, pe care le prezint cu exemple concrete.