EPISODUL 42 – CE FACI CU BRANDUL DE PRODUS SAU DE COMPANIE ATUNCI CÂND DECIZI SĂ ÎȚI CONSTRUIEȘTI BRANDUL PERSONAL

Felicitări! Așadar ai decis să ți construiești conștient un brand personal.

Dar deja ai creat o firmă despre care se știe pe piață. Sau poate deja ai un produs de succes mult lăudat în industrie.

Ce se întâmplă cu ele dacă te apuci să comunici brand personal înainte de toate? Care e soarta canalelor de social media ale companiei sau produsului tău?

În acest episod din The Personal Brand Podcast răspund la o întrebare primită des, dacă e bine sau rău să mai comunici brand de produs sau de companie odată ce ai decis să iți construiești conștient brandul personal. Nu e nimic greșit să promovezi un brand de produs sau de companie după ce ți-ai construit brandul personal, dar este ineficient. Dacă nu ai o echipă în spate, în momentul în care decizi să comunici brand personal și brand de companie sau de produs, practic îți dublezi eforturile de promovare.

Vrei să păstrezi și cont de brand personal pe Facebook, și pagină de companie și de produs? Dacă nu ești un specialist în social media și o persoană disciplinată, sunt mari șanse să îți disipezi atenția în 3 direcții și să nu câștigi mare lucru la final de lună.

Când decizi să te concentrezi pe brandul personal, toată lumea câștigă: și afacerea, și compania și produsul tău.

Brandul personal potențează orice brand de produs sau de companie pe care l-ai creat sau îl vei crea de acum înainte.

El nu este un competitor la afacerea ta. Este un magnet care atrage clienți tocmai ca afacerea să crească.

Dacă tot ai hotărât să îți dezvolți brandul personal, nu mai opune rezistență. Da-i voie să facă exact ceea ce face un brand personal: să fie magnetul care atrage clienți.

Mai ales în pandemie, în condiții de distanțare socială, oamenii fac afaceri cu oamenii. Nu cu firme, nu cu logo-uri, ci cu oameni. Așadar e un moment excelent să îți faci brandul cunoscut.