Anul acesta mi-am petrecut mare parte din timp printre antreprenori. Dacă anul trecut echilibram colaborarea cu profesioniști din corporații sau angajați din firme medii cu antreprenori, soloprenori sau freelanceri, anul acesta e aproape în totalitate cu și despre antreprenori.

Desigur, în contextul actual, mulți antreprenori au realizat cât de important e să ai un nume, un brand, să ai influență și să fii cunoscut profesional ca să supraviețuiești în business.

Unii abia acum încep businessul. Alții sunt în tranziție de la o idee la alta. Alții își caută relevanța pe piața online, după ce ani de zile modelul lor de business a fost offline (prin interacțiune directă.)

Cu toții au nevoie ca lumea să știe de ei. Cu toții au nevoie de brand personal!

Mulți profesioniști cred că e suficient să își facă bine treaba sau să creeze un produs bun și lucrurile vor merge bine de la sine. Nu spun că nu e așa. Eu spun că e insuficient. Pe o piață a muncii suprasaturată și în condiții de concurență acerbă din partea altor zeci sau sute de antreprenori care deja fac ceea ce faci tu…ai nevoie să te diferențiezi pe piață. În episodul de azi de podcast vedem împreună ce e de făcut să ai:

  • Impact
  • Influență
  • Profit.

Poți avea toate aceste lucruri fără compromisuri, fără să lucrezi zile și nopți, fără să cheltuiești sume mari de bani pentru publicitate.

Pur și simplu fiind tu.

Rămâi alături de mine ca să afli cum obții toate acestea.

PS: Timpul tău e acum!

Shine On,
Manu