Să încep să organizez webinarii ca să îmi cresc afacerea a fost una din cele mai bune decizii pe care le puteam lua anul acesta. În pandemie am susținut peste 10 webinarii despre personal brand în comunitatea mea și a altor profesioniști, inclusiv a lui Lorand Soares Szasz.

Îmi amintesc primul webinar în luna martie – cu emoții, cu multe necunoscute, dar cu mare sete de a da mai departe ceea ce știu și a-i ajuta pe participanți să își rezolve problemele. Nu știam ce este Zoom video webinar, cum se utilizează, cum mă voi simți vorbind „la un ecran gol”, cum va fi să pot lua legătura cu participanții doar prin chat.

Am mers înainte cu multă curiozitate. Am vrut să văd cum de e posibil să vinzi ceva în webinar și să fie „sold out”? Am vrut să văd cine face asta bine în România și așa am aflat de Paul Melinte.

Paul este antreprenor, digital marketer și autor, creatorul Picasso Webinars și a venit în episodul numărul 10 din The Personal Brand Podcast să vorbim despre utilizarea webinariilor ca șă îți crești numărul de clienți, brandul și afacerea lucrând „smarter”, nu „harder”.

Paul își crește afacerea și brandul cu multe, foarte multe webinarii în fiecare an. Cam câte? Câte unul la fiecare două săptămâni.

„Când mai ai șansa să faci un pitch de 45 de minute în fața audienței tale fără să se plictisească, dacă nu în webinarii?” spune Paul…

Și pe cuvânt că așa este! Folosind webinariile corect, bifezi pe toate planurile:

–   Te faci cunoscut
–   Ai un dialog autentic cu audiența, care încălzește vânzarea
–   Rămâi top of mind pentru participanți
–   Convertești imediat participanți în clienți plătitori
–   Cu o ofertă bună în webinar, produsul pe care îl promovezi are toate șansele să fie sold out înainte de lansare.
–   Înveți, iei feedback live și poți optimiza imediat viitorul tău produs.

Ascultă conversația mea cu Paul. Sper să îți placă și să îți dea imboldul de care ai nevoie ca să începi să susții webinarii imediat.

Ai întrebări despre webinarii? Spune-mi în comentarii și eu te voi ajuta.