Episodul 123 – Tot ce ai nevoie să știi despre newsletterul de brand personal
Din mulțimea de lucruri pe care un profesionist determinat să își construiască brandul personal online le poate face, consider că rolul cel mai important îl joacă newsletterul.
Este cel mai important și paradoxal, cel mai puțin utilizat tool online al momentului.
De câte ori ratezi oportunitatea de a trimite un newsletter, ratezi șansa:
- Să te conectezi direct cu Clientul ideal; nimeni nu s-ar abona la newsletterul tău dacă nu ar fi cu adevărat interesat să primească informație de la tine permanent.
- Să îl ții periodic la curent cu ce faci și ce ai nou de oferit.
- Să vorbești la un nivel superior de profunzime (sau de conștiință, spune-i cum vrei) cu oamenii, mai mult decât îți permite Facebook să o faci.
- Să creezi relații de durată, autentice, cu sute și mii de oameni gata să cumpere de la tine.
- Să utilizezi un instrument online în care poți măsura vânzările (spre deosebire de social media unde nu ai o rată de conversie concretă).
- Să îți creezi o comunitate de ambasadori de brand care vor fi alături de tine mereu.
- Să fidelizezi oamenii cu oferte speciale.
- Să faci vânzări ușor, din primul minut de campanie, odată ce trimiți newsletterul către abonați. nu uita că aceștia nu sunt simpli urmăritori, sunt ambasadorii tăi de brand. Ei sunt primii gata să cumpere noutăți și să beneficieze de oferte.
Și lista poate continua…
Există așadar mult “folclor” legat de newsletter, se dau multe sfaturi fără acoperire, procesul de concepere, trimitere și evaluare consider că e exagerat prezentat greoi, nu fiindcă ar fi greu…ci din necunoaștere.
Ne sperie – în mod firesc – ceea ce nu cunoaștem.
În episodul din această săptămână de podcast îți propun să te împrietenești cu subiectul newsletter de brand personal.
Află ce structură să aibă newsletterul tău, cât să vinzi, cât de des să îl trimiți, ce să scrii și ce platforme să utilizezi pentru distribuire fără să te complici.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!