Episodul 118 – Fă-ți calculele! Cum și ce să aduni din tot ceea ce faci, ca să vinzi mai ușor în perioade dificile

Episodul 118 este inspirat dintr-o postare pe care am făcut-o pe social media, despre importanța de a ține o „evidență cuantificabilă” a brandului personal atunci când vrei mai mulți clienți plătitori.

Mă refer la activitatea strategică de a cuantifica, măsura și analiza tot ceea ce poate fi cuantificat în munca ta și transformat în mesaje de brand.

Despre BMW se știe câte mașini noi produce anual, câți clienți are în 12 luni, pe ce piețe este prezentă compania etc.

De ce nu ar fi valabilă această „matematică” deosebit de importantă pentru atragerea de clienți și în branding personal?

Atunci când folosești cifre și statistici, mesajul tău de brand personal capătă greutate, iar tu, credibilitate. Cel mai mare beneficiu al matematicii de brand e că te ajută să obții credibilitate. Și ce fac oamenii când au încredere în tine? Așa e, ai ghicit. Oamenii cumpără!

Cifrele sunt excelente în comunicarea de brand, la fel și procentele. Procentele sunt bune pentru că sunt procesate rapid și ușor de creier. Împreună, cifre și procente sunt magneți foarte puternici cu care atragi clienții ideali.

Adunarea și comunicarea statisticilor de brand personal te vor ajuta să ai clienți în 2023 și întotdeauna. Salvează-le bine, apoi folosește-le în paginile de vânzare de pe website și în postările pe social media.

Transformă-le în infografice cu ajutorul aplicației gratuite Canva. În felul acesta, ajuți și mai mult clientul ideal să ia decizia să lucreze cu tine: îi expui vizual statisticile tale.

În caz că nu ai un model de business în care să poți număra clienții cu care ai lucrat, înlocuiește cu orice are sens în ‘matematica’ ta: număr de proiecte; comenzi livrate; contracte finalizate etc.