Episodul 116 – DO’S & DON’TS: Cel mai subapreciat și cel mai supraapreciat aspect în branding personal online în acest moment
În acest episod combat gura lumii, care nu doar că nu tace niciodată, dar și emite opinii neavizate despre ce ar trebui să facă un profesionist care dorește să aibă brand personal online.
În episodul 116 vorbesc despre cel mai subapreciat și supraapreciat aspect în branding personal în acest moment.
Subapreciat înseamnă neutilizat la potențialul maxim. Supraapreciat pentru mine este ceva umflat ca o gogoașă, fără bază reală.
În primul caz, în episod vorbesc de website-ul de brand personal. În loc să fie văzut așa cum ar trebui – cel mai important element al unui brand online – de cele mai multe ori e lăsat la coadă. „Fac website dacă îmi rămân bani de el…”
Supraapreciată astăzi în branding personal online este prezența pe social media. De la distanță pare că tot ce îți trebuie pentru succes este un feed frumos colorat pe Instagram și postări zilnice pe TikTok, apreciate de mii de oameni.
Ca să ce?
Dacă vrei să vinzi online ca brand personal, mai important decât să fii pe rețelele sociale este să ai un website bun, pe care să culegi adrese pentru baza ta de emailuri.
Să creezi produse care rezolvă probleme complexe printr-un grad ridicat de sofisticare și să le vinzi prin oferte irezistibile.
Abia după aceea social media are sens pentru brandul tău. Nu înainte.
Ascultă acest episod ca să afli mai multe.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!