Episodul 111 – Cum îmi organizez săptămâna de lucru, ca să bifez ceea ce îmi doresc profesional și să am timp pentru mine și familie

Sunt 5 ani de când am pornit pe drumul coachingului profesionist, și una din întrebările frecvente pe care le-am primit în tot acest timp este „cum reușești să te organizezi să le faci pe toate?”

Răspunsul meu e simplu: încerc cât de mult pot să am disciplina unui coach care construiește o afacere.

În ce constă această disciplină?

În repetarea unor acțiuni în anumite zile, care îmi permit să îmi cresc afacerea, să mă uit la lucrurile importante, să livrez la clienți, să îmi fac propriul marketing și…să am timp să îmi trăiesc viața!

Cum am ajuns la această disciplină?

Prin cercetare și observare directă & online. În anul 2018, când am început această carieră, am studiat coachi renumiți și profesioniști mai puțin cunoscuți din România și la nivel internațional. Le-am studiat agendele, le-am citit cărțile, le-am analizat stilul de lucru, conținutul online șamd. Am luat din zecile de exemple studiate ce mi s-a potrivit și am implementat diverse acțiuni în mod repetat.

Astfel, am stabilit repede legătura dintre omul Manu, coachul Manu și antreprenorul Manu.

Pentru că noi avem nevoie să ne simțim stăpâni în rolul nostru profesional, ca să facem acțiuni specifice acelui rol. Facem ceea ce (simțim că) suntem.

Cât timp nu simți că ești coach, terapeut, consultant, profesor, educator online, trainer, avocat, medic, terapeut, social media manager, voluntar, activist social PLUS antreprenor full-time, crede-mă este dificil să comporți ca unul.

Cu atât mai mult cu cât aceasta nu e prima ta profesie. În caz că ai mai avut alte roluri profesionale anterior, legăturile tale neuronale sunt deja formate între tine și rolul respectiv. Trebuie să le ștergi și să creezi altele, în concordanță cu munca pe care o depui acum. Problema e că încă te comporți ca un manager de corporație…

O văd în sesiunile mele de lucru: profesioniști excepționali se străduiesc în toate direcțiile, de la promovare la livrare, dar nu se preocupă de esențial: cine sunt ei aici și acum, dpdv profesional? Care este disciplina lor profesională actuală pe durata și în afara orelor de lucru?

E timpul să vorbim despre agenda ta generală de lucru, mai mult decât simple itemuri trecute pe o foaie de hârtie, unul sub altul…

În acest episod îți prezint sistemul meu de auto-disciplinare profesională, care mă ajută de 5 ani cu succes.

Din el afli:

  • Cum arată săptămâna mea de coaching pentru branding personal
  • Ce acțiuni specifice fac în fiecare zi de lucru
  • Cu ce mă ocup în weekenduri
  • Cum îmi încep fiecare zi de muncă
  • Când mă ocup de creșterea afacerii mele de mici dimensiuni
  • Când fac planul de postări și creez conținut online
  • De unde mă inspir constant (spoiler: vei afla cel puțin 5 cărți excepționale pe subiectul time management),

astfel încât să câștig suficient cât să îmi respect stilul de viață și să am timp să trăiesc cu adevărat!

„Sharing Is Caring”, iar ceea ce îmi propun cu acest episod este să te ajut să intri mai repede în rolul tău profesional actual. M-aș bucura să îmi spui merge la hello@manuelaciugudean.ro.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *