Cum arată o poveste de brand personal
A fost odată ca niciodată un profesionist care muncea și trăia în manieră proprie de mai mulți ani.
Apoi i s-a întâmplă ceva neplăcut – literatura de specialitate o numește “criză existențială” sau “criză antreprenorială”.
Eroul a început să caute singur soluții să iasă din situația neplăcută.
A început să citească online și offline.
A aplicat informația citită.
A observat că funcționa.
I-a plăcut cum s-a simțit. A vrut mai mult.
Apoi a ascultat podcasturi pe subiect. A cumpărat cursuri și a plătit ca să lucreze cu experți.
A continuat să aplice informația cu succes de cele mai multe ori. Când nu a avut succes, nu a considerat că eșuează. A realizat că de fapt în acele momente învăța și mai mult.
Provocările au continuat, dar eroului nostru i-a devenit tot mai ușor să le gestioneze.
Pentru el, să aplice informațiile s-a transformat în rutină.
A ajuns să trăiască în stilul rezolvării problemei.
Viața i s-a schimbat. Nu brusc, nu deodată, ci în timp.
Oamenii din jurul său au observat schimbarea.
L-au întrebat ce a făcut.
Eroul nostru a povestit ce a descoperit.
După ce l-au auzit, unii oameni au aplicat din ce i-a învățat.
A funcționat și pentru ei.
Eroul a primit feedback pozitiv.
A devenit conștient că poate îmbunătăți alte vieți cu experiența lui.
A vrut să dea mai departe din cunoștințele sale legate de rezolvarea problemei.
Uneori l-a cuprins impostura. „Cine sunt eu să vorbesc lumii despre soluționare?”
Dar a continuat să aplice rutina.
A ajuns la concluzia că îi erau necesare acreditări. S-a specializat, a obținut licențe, diplome, a dat examene, s-a înscris în asociații.
A devenit tot mai bun.
Viața și munca i s-au îmbunătățit.
Oamenii au continuat să îl întrebe cum reușea. Voiau și ei așa ceva!
El a vorbit mai departe despre ceea ce învăța. A spus și poveștile oamenilor pe care i-a ajutat anterior.
Ei au devenit ambasadorii lui.
Tot mai mulți oameni au aflat de el, atrași de poveste. Au vrut și ei să lucreze cu el.
Așa s-a născut o comunitate.
Eroul a ajuns să ofere ajutor unui număr mare de oameni.
Cererea a crescut.
Astfel, dintr-o mare pasiune, s-a născut un business.
Eroul a perseverat dintr-un loc al deservirii celorlalți, ca ei să își rezolve propria criză.
A avut succes.
A ajutat un număr impresionant de oameni să trăiască mai bine.
Pentru acești oameni a devenit motivant și inspirațional.
Povestea lui de succes a contribuit la sute, mii de alte povești despre soluționare și vindecare.
Așa s-a creionat moștenirea pe care eroul nostru a lăsat-o lumii.
El trăiește și muncește și astăzi cu plăcere.
Nu vinde nimic și nu cere nimănui nimic.
Oferă generos din cunoștințele sale, iar oamenii decid singuri dacă au sau nu nevoie de el să le rezolve problemele.
Pe cei care își doresc, îi poate ajuta. Ceilalți pur și simplu nu sunt oamenii din comunitatea lui.
Astăzi știe că pasiunea a fost cea care l-a adus unde se află și că ea îl va salva indiferent prin ce situație va trece.
Va continua –
PS: Acum că știi cum arată cea mai scurtă poveste de brand personal, când vei începe să o scrii pe a ta?
Dacă ai nevoie de ajutor în identificarea propriei povești, scrie-mi la hello@manuelaciugudean.ro și te voi ajuta.