EPISODUL 40 – 4 STRATEGII SIMPLE CU CARE NU DAI GREȘ DE BLACK FRIDAY, CHIAR DACĂ NU AI PARTICIPAT LA ACEST FENOMEN PÂNĂ ACUM
Când spui Noiembrie spui Black Friday și când spui Black Friday spui festivalul reducerilor exprimate prin campanii de toate formele și dimensiunile. Black Friday și perioada care urmează după aceea reprezintă o oportunitate extraordinară pentru tine să vinzi mai mult.
Ce urmăresc brandurile de Black Friday?
Urmăresc două lucruri:
– să atragă noi cumpărători
– să crească vânzările.
Acest lucru se întâmplă prin reduceri care pot fi de la 10% la 90 %. Dacă nu ai aceste două obiective fiindcă nu ai produsul sau oferta gata, obiectivul tău poate fi să generezi lead-uri, adică potențiali clienți.
În acest episod din The Personal Brand Podcast te învăț cum să iți setezi obiectivele, cum să iți creezi oferta și cum să o pui în aplicare, chiar dacă ai mai avut sau nu campanii de Black Friday și de asemenea când și cum și cât să ai campanii de succes în perioada următoare.
Lucrul pe cont propriu face ca Black Friday să pară greu, dar Black Friday este o oportunitate de a-ți crește vânzările din an și funcționează cu reduceri și mult curaj!
Te învăț ce campanii poți face dacă:
- Ai o afacere fizică sau online cu produse & servicii create de tine
- Ai o afacere în care furnizezi servicii, consultanta, freelancing și vinzi online
- Ai o afacere fizică sau online sau furnizezi servicii fără să ai încă website
- Ai o afacere dintr-o combinație din toate acestea
- Ai o afacere dar nu ai încă oferte/produse gata
Stabilește obiective, strategii și tactici, acestea merg mână în mână.
Obiectivele trebuie să fie măsurabile, realiste, realizabile cu portofoliul tău de produse și în baza experienței tale de vânzări anterioare și realizabile dpdv al timpului de livrare. Strategia este modul în care tu spui că vei îndeplini aceste obiective. Tacticile reprezintă setul de acțiuni prin care vei aplica efectiv strategia.
Te ajut și răspunzând la întrebări cum ar fi:
– Cât este bine să reduc din preț de Black Friday?
– Când încep să comunic despre campania mea de Black Friday?
– Cum știu că vorbesc suficient despre campania mea de Black Friday, fără să sâcâi?
– Nu am website. Ce să fac?
– Nu pot reduce prețurile, deja am prețuri mici. Ce alternative am?
– Pot să fac o lansare de produs chiar de Black Friday?
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!