Orele 10.00 – 14.00
Live pe Zoom
TEORIE, EXEMPLE ȘI EXERCIȚII
FEEDBACK PERSONALIZAT
WORKBOOK INCLUS
7 MARTIE 2025
ORELE 10.00 – 14.00
LIVE PE ZOOM
TEORIE, EXEMPLE ȘI EXERCIȚII
FEEDBACK PERSONALIZAT
WORKBOOK INCLUS
Arta de a face ceea ce contează cu adevărat se învață
Să îți crești brandul personal în timp ce dezvolți o afacere și încerci să trăiești o viață cât mai diversă și activă îți poate da bătăi de cap.
O știu din proprie experiență și de la cei peste 1000 de clienți pe care i-am ghidat în ultimii 5 ani. 100% din ei mi-au mărturisit că au probleme cu organizarea, planificarea și execuția acțiunilor care chiar le aduc succes personal și profesional.
Pentru că vor să realizeze multe în timp scurt, profesioniștii de astăzi sunt obosiți și stresați.
Când plătești succesul cu propria sănătate, cu relațiile de acasă, când ești mereu pe fugă și stingi incendii ca un pompier în fiecare zi acasă sau la birou degeaba ai rezultate, fiindcă nu te simți împlinit.
Vino în comunitatea Super Achieverilor anul acesta
Cum le poți obține pe amândouă: să ai rezultate bune în muncă, dar și o viață personală liniștită și împlinită?
Apreciez profesioniștii care vor să realizeze multe și cu impact. Și eu sunt ca ei, și eu îmi doresc asta. Dar nu cu prețul liniștii și sănătății.
În ultimii ani mi-am dedicat timpul și atenția găsirii unor soluții care să funcționeze, astfel încât să îmi pot desfășura o activitate profesională profitabilă și împlinitoare, dar să fiu și mamă, soție, fiică și prietenă implicată. Așa am descoperit puterea prioritizării.
Sunt gata să îți arăt cum o poți utiliza și tu pentru succes în brand și business.
Așa cum am făcut și pentru aceste participante la workshop
Așa cum am făcut și pentru aceste participante la workshop
O prioritate este o activitate importantă pentru tine. Cu cât îți este mai clar care îți sunt prioritățile, cu atât devine mai ușor să le îndeplinești. Când bifezi priorități, vezi progresul și simți că viața ta are sens.
PROBLEMA CU PRIORITĂȚILE ESTE CĂ TOATE PAR A FI IMPORTANTE. APARENT TOATE CONTEAZĂ. DAR NIMIC NU CONTEAZĂ CÂND TOTUL CONTEAZĂ.
Iată ce am observat în timpul sesiunilor de coaching cu clienții mei:
- Profesioniștii încep liste de TO DO’s și scriu planuri întregi pe hârtie, pe care le aruncă apoi la gunoi. Nu au mindsetul aliniat cu ce doresc să realizeze.
- Nu există o viziune anume, un răspuns exact la întrebarea „unde vreau să mă ducă acest plan?”
- Nu își dau singuri seama care le sunt prioritățile. Pentru că au acționat mult timp în baza priorităților stabilite de părinți, parteneri și clienți, se blochează când este nevoie să spună răspicat ce e cu adevărat important pentru ei.
- Își stabilesc prea multe priorități și trăiesc prinși în roata lui „mult de dragul lui prea puțin”. Vor să facă mai puțin dar mereu ajung să facă mai mult și mai mult…
CÂND A DEVENIT MAI MULT SOLUȚIA LA PREA MULT?
Iată alte lucruri care îi împiedică pe profesioniști să fie mai organizați:
- Își setează priorități nerealiste și nerealizabile cu resursele, abilitățile și cunoștințele de care dispun într-un timp prea scurt.
- Nu au un plan cu obiective clare și măsurabile. De această cauză nu știu niciodată cu adevărat unde se situează față de propriile aspirații.
- Nu știu cât timp să aloce muncii și cât vieții în general. De aceea se simt vinovați și rușinați față de familie când muncesc.
Nu se responsabilizează să își respecte prioritățile. Nu au un sistem de sprijin care să funcționeze pentru ei. Sunt singuri și nimeni nu le știe planurile…
ÎN CONSECINȚĂ, EXPERIMENTEAZĂ HAOS, STRES ȘI BURNOUT.
Sunt gata să îți prezint soluția mea:
WORKSHOPUL PRACTIC PENTRU STABILIREA PRIORITĂȚILOR, PLANIFICARE ȘI ORGANIZARE,
Timp de 4 ore îți voi prezenta modul în care mă organizez în fiecare săptămână, cum îmi stabilesc prioritățile și acționez fără să mă epuizez în muncă, ca să pot să mă bucur de familie și hobby-uri.
Totul începe cu viziunea, cu răspunsul la întrebarea „unde vreau să ajung?”
BONUS “SUPER ACHIEVER LIST”
WORKBOOK CU EXERCIȚII DE SELF-COACHING
La fel cum au ajuns aceste participante la workshop
La fel cum au ajuns aceste participante la workshop
VINO SĂ ÎNVEȚI ARTA DE A FACE CE CONTEAZĂ CU ADEVĂRAT
La workshopul SUPER ACHIEVER îți voi pune la dispoziție experiența mea practică plus tot ce am învățat din cărți și cursuri despre organizare, astfel încât la final:
Organizarea se învață și se antrenează ca un mușchi. Cu cât începi mai devreme, cu atât mai repede vezi rezultate.
Organizarea se învață și se antrenează ca un mușchi. Cu cât începi mai devreme, cu atât mai repede vezi rezultate.
Așa cum au aflat aceste participante la workshop și au putut trece la acțiune.
Cum au aflat aceste participante la workshop și au putut trece la acțiune.
Nu mai faci planuri pe care le arunci la gunoi
Încetează haosul și dezorganizarea
Ai viziune, nu doar To-Do lists
Știi răspunsul la întrebarea „oare ce am de făcut azi?”
Nu mai „stingi incendii” la birou în fiecare zi
Ai un sistem care funcționează tot timpul
Știi de unde să reiei munca, indiferent ce se întâmplă
Când faci ceea ce contează cu adevărat ai beneficii pe toate planurile. În business și brand vezi rezultate concrete, care te ajută să treci la următorul nivel. În viața personală ai mai mult timp pentru cei dragi și mai ales, să faci ce te împlinește.
Munca și viața ta nu sunt în competiție. Se completează reciproc, odată ce îți cunoști prioritățile, planifici și te organizezi în funcție de ele.
ALTE OPINII ALE BENEFICIARILOR
A venit cu multe conștientizări seara de ieri și în următoarea perioadă mi-am propus să stau mai mult cu mine, ca să descopăr ceea ce contează cu adevărat.
Toate informațiile împărtășite aseară cu noi, trecute prin filtrele noastre, se pot adapta în orice domeniu de activitate.
Am avut oportunitatea s-o cunosc personal pe minunata Manu!
Au fost 3 ore de informație valoroasă alături de femei de succes, cu multe aha-uri, validări și conștientizări.
DESPRE MINE
Sunt coach acreditat de Federația Internațională de Coaching la nivelul Professional Certified Coach (ICF PCC), coach supervizor și antreprenor cu peste 1500 de ore de practică.
Specializarea mea este să ghidez profesioniștii să își spună povestea lumii, cu scopul de a fi profitabili și a ajunge să trăiască așa cum își doresc. Mă adresez lor în The Personal Brand Podcast în fiecare săptămână.
Pe lângă rolurile profesionale sunt mamă, soție, fiică și prietenă. Locuiesc și profesez în București. Sunt adepta filosofiei buddhiste și îmi place să citesc, să alerg și să călătoresc. Trăiesc și muncesc după motto-ul „Shine On!”, ceea ce le propun și clienților.
Ai venit pentru branding personal. Rămâi pentru mult mai mult.
Abonează-te la Personal Letter și primești săptămânal sfaturi despre business, mindset și spiritualitate.